پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی q5

نمایندگی آئودی به شرکت هیولا آلمان رسید

نمایندگی هیولا آلمان ، مرکز آئودی ایران رسما به عنوان نماینده شرکت AUDI AG آلمان در ایران معرفی شد تا این برند معتبر و باسابقه آلمانی سرانجام بتواند به‌طور رسمی وارد بازار کشور شود. آئودی یکی از برندهای باسابقه آلمانی است و ایرانی‌ها نیز خاطرات بسیاری از آن دارند اما واردات آن به کشور در […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۵

نمایندگی هیولا آلمان ، مرکز آئودی ایران رسما به عنوان نماینده شرکت AUDI AG آلمان در ایران معرفی شد تا این برند معتبر و باسابقه آلمانی سرانجام بتواند به‌طور رسمی وارد بازار کشور شود.

آئودی یکی از برندهای باسابقه آلمانی است و ایرانی‌ها نیز خاطرات بسیاری از آن دارند اما واردات آن به کشور در سال‌های اخیر همواره با حاشیه‌هایی همراه بوده و چند دست بین واردکننده‌های مختلف چرخیده است. این بار اما شرکت Audi AG  به‌طور رسمی نماینده خود در ایران را انتخاب کرده است و شرکت هیولا آلمان با تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند از این پس به‌صورت رسمی اقدام به واردات محصولات این خودروساز مشهور آلمانی به ایران کند و نوید بخش شبکه منسجم نمایندگى و خدمات پس از فروش باشد.

لازم به ذکر است که بخش قابل توجهى از مشتریان خاص خودرو هاى آلمانى در ایران مدت هاست انتظار ورود رسمى این برند به کشور را مى کشند.

شماره تماس : 02191035456

وبسایت : https://germanmonster.com/audi

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی