پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو-لوگو

واگذاری بخشی از سهام ایران خودرو در شرکت گسترش سرمایه‌گذاری

گروه صنعتي ایران خودرو با ارسال نامه اي به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام كرد كه قصد دارد 16.6درصد از سهام خود در شركت گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو را واگذار كند. به گزارش ايكوپرس، در نامه ایران خودرو به سازمان بورس و اوراق بهادار آمده است: احتراما پيرو مكاتبات و مذاكرات انجام شده […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۲۴ دی ۱۳۹۵

گروه صنعتي ایران خودرو با ارسال نامه اي به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام كرد كه قصد دارد 16.6درصد از سهام خود در شركت گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو را واگذار كند.

به گزارش ايكوپرس، در نامه ایران خودرو به سازمان بورس و اوراق بهادار آمده است: احتراما پيرو مكاتبات و مذاكرات انجام شده در خصوص سياست ها و نحوه واگذاري سرمايه گذاري ها و داريي ها به اطلاع مي رساند، اين شركت در نظر دارد حدود 16.6درصد از سهام خود در شركت گسترش سرمايه گذاري ایران خودرو را پس از طي مراحل كارشناسي و از طريق مزايده عمومي سازمان بورس و اوراق بهادار واگذار نمايد.

بديهي است پس از انجام عمليات كارشناسي و تعيين قيمت پايه نسبت به درج آگهي مزايده در روزنامه هاي كثيرالانتشار و همچنين اطلاع رساني از طريق سامانه كدال اقدام لازم صورت مي پذيرد.

مراتب از طريق سامانه كدال به سهامداران اطلاع رساني می‌شود.

افزایش تولید خودروهای سواری در آذر ماه ۹۵

افزایش تقاضا عامل اختلاف قیمت محصولات ایران خودرو

همه چیز راجع به موتورهای خانواده TU در محصولات ایران خودرو

پیش فروش پژو ۲۰۷i با 15 میلیون تومان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی