پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MVM X22

مراسم رونمایی از MVM X22 + عکس+ قیمت X22 sport

امشب در یکی از نمایندگی های شرکت مدیران خودرو،  محصول جدید این شرکت با نام MVM X22 در دو مدل sport و normalرونمایی شد. مراسمی که با حضور اصحاب رسانه و مسئولین و مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برگزار شد. این خودرو درکلاس کراس اوورهای شهری قرار دارد. جدیدترین محصول شرکت مدیران خودرو با دو […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۵

امشب در یکی از نمایندگی های شرکت مدیران خودرو،  محصول جدید این شرکت با نام MVM X22 در دو مدل sport و normalرونمایی شد.

مراسمی که با حضور اصحاب رسانه و مسئولین و مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برگزار شد. این خودرو درکلاس کراس اوورهای شهری قرار دارد. جدیدترین محصول شرکت مدیران خودرو با دو گیربکس دستی5 سرعته و اتوماتیک 4سرعته وارد بازار خواهد شد. هر کدام از این مدل‌ها نیز دارای دو تیپ با نام Sport و Normal است.

X22 دارای پیشرانه 4سیلندر 1.5لیتری با105 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن‌متر گشتاور است. میانگین مصرف سوخت در نسخه اتومات این خودرو6.1لیتر و در نسخه دستی 5.9لیتر در هر 100کیلومتر است. ظرفیت باک این خودرو 50لیتر و رده آلایندگی آن یورو +5 است. X22 به عنوان رقیب جدی برای رنو ساندرو استپ وی و لیفانX50 شناخته می‌شود. X22 دارای طول 4200 میلی متر، عرض 1760میلی متر و ارتفاع 1570 میلی متر است. طراحی آن نیز نسبت به دیگر رقبا بسیار زیباتر و جوانپسندتر است. این موضوع به تنهایی یک برگ برنده برایX22 بحساب می‌آید.

اما اگر خواهان این خودرو هستید باید مبلغ بین 56میلیون تومان تا 66میلیون تومان را در حساب بانکی خود داشته باشید. مدیران خودرو نسخه X22 Sport با جعبه دنده دستی را با قیمت 58میلیون و 200هزار تومان بفروش می‌رساند. برای نسخه نرمال این مدل نیز قیمت 56میلیون 700هزار تومان درنظر گرفته شده است. همچنین آنهایی که خواهان X22 Normal با جعبه دنده اتوماتیک هستند باید مبلغ 64میلیون 700 هزار تومان را نیز بپردازند. ضمن آنکه برای نسخه Sport این برچسب قیمت 66میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است.

MVM X22قیمت_MVM X22 Sport

قیمت MVM X22 Sport_MVM X22 Sport دنده اتوماتیک و دنده دستی

درپایان این مراسم نشست خبری برگزار شد که مدیران این شرکت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. در این نشست آقای ژانگ از عرضه مدل لوکس تیگو7 در چندماه آینده خبر داد. خودرویی که به عنوان لوکس ترین محصول مدیران خودرو شناخته خواهد شد.

همچنین مدیرعامل شرکت خدمات پس ازفروش مدیران خودرو در این نشست از افزایش سطح خدمات و تأمین قطعات خبر داد. توفیقی آذر در این نشست گفت: ما برای X22 با برنامه ریزی‌هایی که از قبل انجام دادیم توانستیم بیش از 90 درصد از قطعات این خودرو را قبل عرضه آن به مشتری وارد انبارهای خود کنیم. به همین خاطر از نظر بحث تأمین قطعه مشکلی نخواهیم داشت. همچنین برای قیمت گذاری قطعات نیز سعی کردیم مناسب‌ترین قیمت را درنظر بگیریم. وی ادامه داد: خوشبختانه اکثر نمایندگی‌های ما در سطح کشور از تجهیزات و امکانات بسیار خوبی برای خدمات پس از فروش برخوردار هستند. ما درنظر داریم در آینده‌ای نه چندان دور تمامی این نمایندگی‌ها را از نظر تجهیزات به بالاترین سطح ممکن برسانیم. زیرا هدف ما رضایت مشتری است.

ام وی ام X22 با کیفیت ترین خودرو رنج قیمت 50 تا 75 میلیون تومان


مراسم تحویل اولین سری MVM X22 به مشتریان مدیران خودرو

 

بررسی MVM X22: کیفیت یا تنوع؟ مقایسه چانگان CS35 و ام وی ام X22

بروزرسانی: قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در سال 96

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی