پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه رامک خودرو

حضور رامک خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان

گروه صنعتی رامک خودرو به عنوان نماینده انحصاری برند سانگ یانگ کره ی جنوبی در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان که از پنجم بهمن ماه آغاز شده حضور پیدا کرده است. در سبد محصولات رامک خودرو می توان به خودروهایی همچون کوراندو جدید، اکتیون، کایرون، رکستون و تیوولی اشاره کرد. که در این میان، سانگ یانگ تیوولی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۵

گروه صنعتی رامک خودرو به عنوان نماینده انحصاری برند سانگ یانگ کره ی جنوبی در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان که از پنجم بهمن ماه آغاز شده حضور پیدا کرده است.

در سبد محصولات رامک خودرو می توان به خودروهایی همچون کوراندو جدید، اکتیون، کایرون، رکستون و تیوولی اشاره کرد. که در این میان، سانگ یانگ تیوولی و سانگ یانگ کوراندو 2017 در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور پررنگی دارند. بر این اساس اصفهانی ها بیشتر از قبل با 2 خودرو کوراندو2017 و تیوولی آشنا می شوند و در صورت تمایل می توانند نسبت به خرید این خودروها اقدام کنند.

لازم به ذکر است، رامک خودرو با همکاری دو نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات سانگ یانگ در اصفهان و در نمایشگاه خودرو این شهر حاضر شده است.

تیوولی در میان محصولات سانگ یانگ با اقبال چشمگیری در بازار ایران روبرو شده است و با توجه به مشخصات مناسبش، روز به روز به تعداد طرفدارانش اضافه می شود.

در این لینک توجه شما را به بررسی کامل سانگ یانگ تیوولی جلب می کنیم:

سانگ یانگ تیوولی ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب

 

گزارش تصویری از حضور رامک خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان:


عکس : خودروکار

 

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان از 5 بهمن ماه

حضور ایران خودرو با محصولات جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان

سانگ یانگ کوراندو C مدل ۲۰۱۷ معرفی شد

حضور پررنگ آرین موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی