پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساعت مک لارن

ساعت لوکس مک لارن به بازار آمد

شرکت ساعت سازی لوکس Richard Mille قرارداد همکاری را با شرکت بریتانیایی مک لارن به امضا رسانده و قرار است که محصول متفاوتی را برای آن به تولید برساند. این تولید کننده ابر خودروهای بریتانیایی همکاری جدیدی را با شرکت ساعت سازی Richard Mille به امضا رسانده که به تولید یک کورنومتر فوق العاده فوق […]

javankhodro
پنجشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۵

شرکت ساعت سازی لوکس Richard Mille قرارداد همکاری را با شرکت بریتانیایی مک لارن به امضا رسانده و قرار است که محصول متفاوتی را برای آن به تولید برساند.

این تولید کننده ابر خودروهای بریتانیایی همکاری جدیدی را با شرکت ساعت سازی Richard Mille به امضا رسانده که به تولید یک کورنومتر فوق العاده فوق سبک برای مک لارن F1منجر میشود.

قرار است RM 50 – 30 در نمایشگاه Salon International de la haute Horlogerie که معادل نمایشگاه اتومبیل ژنو برای ساعت ها است رونمایی گردد.

این ساعت که برای اولین بار توسط یک خودروساز بزرگ تولید می شود دارای سازوکار گردبادی است. این سامانه باعث می شود تا همه قطعات آن در یک دور حرکتی جا به جا شوند که این نوع مکانیسم قابل مشاهده و همچنین دقیق است.

مک لارن گفته که می خواهد از این ساعت دقیق برای ثبت رکوردهایش استفاده کند. جالب اینجاست که بدانید وزن این ساعت تنها 40 گرم است دلیل این وزن پایین استفاده از تیتانیوم و فیبر کربن در بدنه ساعت است. البته این سبکی باعث ضعف بدنه نشده بلکه بدنه آن شش برابر سبک تر و 200 برابر مقاوم تر از فولاد است.

تنها 75 عدد از این ساعت ساخته می شود که هر یک قیمتی یک میلیون دلاری دارد.

منبع: خبر خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی