پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه تهران: خصوصی ها جمعشان جمع شد، دولتی ها همچنان در حال بررسی

آخرین وضعیت حضور خودرویی ها در نمایشگاه تهران نمایشگاه خودروی تهران حالا بعد از 11 سال ریکاوری قصد دارد با یک استارت سریع رقبای شهرستانی خود را پشت سر بگذارد و دوباره خود را در جمع مدعیان ببیند. جوان خودرو:  نمایشگاه خودرو تهران که قرار است از 26 تا 30 بهمن ماه در شهرآفتاب برگزار […]

javankhodro
شنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۵

آخرین وضعیت حضور خودرویی ها در نمایشگاه تهران

نمایشگاه خودروی تهران حالا بعد از 11 سال ریکاوری قصد دارد با یک استارت سریع رقبای شهرستانی خود را پشت سر بگذارد و دوباره خود را در جمع مدعیان ببیند.

جوان خودرو:  نمایشگاه خودرو تهران که قرار است از 26 تا 30 بهمن ماه در شهرآفتاب برگزار شود احتمالا  نام تمام شرکتهای خصوصی بزرگ و کوچک را در لیست دارد و منتظر اعلام نظر بزرگان دولتی مانده است.به گفته مسئولین برگزار کننده این نمایشگاه تاکنون اکثر شرکت های خودروساز خصوصی و واردکنندگان خودرو مسافر اتوبوس نمایشگاه بین المللی خودرو هستند و احتمالا چند صندلی خالی باقی مانده با حضور دولتی ها تکمیل می شود.به گفته برخی از کارشناسان حوزه بازاریابی و فروش خودرو، حضور در نمایشگاه های اینچنین ضمن برندسازی مناسب شرکت و محصولات می تواند به افزایش فروش، معرفی محصول، اعتبار و آشنایی بیشتر و ملموس مشتریان با محصولات کمک کند.در همین خصوص امیر حسین قناتی، مدیر کل صنایع خودروسازی و نیرو محرکه وزارت صنعت معدن و تجارت نیز با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری نمایشگاه های بزرگ برای صنعت خودرو گفت: قطعا برگزاری نمایشگاه های این چنینی برای رشد و توسعه و آشنایی بیشتر مخاطبان با آخرین تحولات و مجصولات خودرویی موجود در بازار کشور بسیار موثر است و وزارت صنعت هم نظر مثبت به برگزاری این نمایشگاه ها در ساسر کشور دارد.

هر سال نمایشگاه های بزرگ و معتبری در سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، چین، ژاپن، کره جنوبی، سوییس، ترکیه و … برگزار می شود که در آنشرکتهای مطرح خودروساز ضمن معرفی و رونمایی محصولات جدید خود،  برنامه ویژه ای برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش محصولات خود اجرا می کنند.

به گونه ای که شرکتهای معتبر و قدرت های خودروسازی جهان محصولات مختلف خود را برای رونمایی در نمایشگاه های مختلف تقسیم می کنند و گاهی به فاصله تنها چند دقیقه در غرفه های نختلف رونمایی محصولات جدید صورت می گیرد.

گفتنی است در نمایشگاه خودرو تهران نیز قرار است چند شرکت به رونمایی از محصولات جدید خود بپردازند و عده ای از شرکتهای تازه مجوز گرفته نیز اولین حضور رسمی خود در بازار ایران  را تجربه خواهند کرد.

از نظر شرایط برگزاری، سالن ها، وسایل حمل و نقل عمومی و محل های پذیرایی و استراحت، نمایشگاه خودرو تهران تقریبا از هم اکنون محیا  شده است و احتمالا با برگزاری این نمایشگاه پروند برگزاری نمایشگاه های بزرگ در نمایشگاه سئول برای همیه بسته خواهد شد و از این پس شاهد برگزاری تمام نمایشگاه های اینچنین در شهرآفتاب خواهیم بود.

حال باید دید با پشت سر گذاشتن روزهای ابری صنت خودرو و بعد از اجرایی شدن برجام خورشید شهرآفتاب در چه نقطه ای به اوج می رسد و چه محصولاتی از شرکتهای خودرویی بیشتری سهم را از فروش در این نمایشگاه از آن خود خواهند کرد.

 منبع: خودرونویس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی