پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

H220برلیانس

نگاهی به برلیانس سری H200 محصول جدید پارس خودرو

تجربه موفق سری H300 در پارس خودرو، باعث شده سایپایی‌ها تصمیم بگیرند برلیانس سری H200 را راهی پارس خودرو کنند تا این شرکت بدل به پایگاه برند برلیانس در ایران شود.  حدود یکسال است که خودروی برلیانس سری H200 در دو مدل سدان و هاچ بک در گروه خودروسازی سایپا به تولید می‌رسد. از طرفی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

تجربه موفق سری H300 در پارس خودرو، باعث شده سایپایی‌ها تصمیم بگیرند برلیانس سری H200 را راهی پارس خودرو کنند تا این شرکت بدل به پایگاه برند برلیانس در ایران شود.

 حدود یکسال است که خودروی برلیانس سری H200 در دو مدل سدان و هاچ بک در گروه خودروسازی سایپا به تولید می‌رسد. از طرفی پارس خودرو نیز که یکی از مهمترین اعضای خانواده سایپا است، بیش از یک سال است که برادر بزرگ‌تر سری H200 یعنی H300 را به تولید رسانده و دست بر قضا مشتریان هم از این خودرو استقابل کرده‌اند. به طوری که در حال حاضر سری H300 حتی در بازار چند میلیون تومان گران‌تر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. تجربه موفق سری H300 در پارس خودرو، باعث شده سایپایی‌ها تصمیم بگیرند برلیانس سری H200 را راهی پارس خودرو کنند تا این شرکت بدل به پایگاه برند برلیانس در ایران شود. برندی که تجربه همکاری موفقی با پارس خودرو داشته است و با توجه به پتانسیل‌های این شرکت به نظر می‌رسد H200 هم روی یکی از سکوهای برتر کلاس خودش قرار بگیرد.

H220برلیانس

 برلیانس سری H200 در دو مدل مجهز به گیرباکس اتوماتیگ و دستی در پارس خودرو تولید خواهد شد. همانطور که می‌دانید مدل هاچ بک این خودرو با کد H220 شناخته می‌شود و مدل سدان نیز کد H230 را دارد. این خودرو از نظر اندازه و سگمنت در یکی از شلوغ‌ترین و در عین حال پرفروش‌ترین بخش‌های بازار خودرو قرار می‌گیرد. یعنی جایی که خریداران کمتر از 40 میلیون تومان هزینه می‌کنند. البته پارس خودرو در این بخش از بازار سبد محصولاتش کامل است زیرا تندر 90و پارس تندر از دیگر نمایندگان باکیفیت این شرکت در این رده هستند. اما انگار مدیران خودروساز کیلومتر 9 جاده مخصوص، خوب به این نکته پی برده‌اند و بهتر است برای ماندن در کورس رقابت، سبد محصولاتشان را گسترش و تنوع بدهند. از این رو برلیانس سری H200 را باید نماینده پارس خودرو در بازار بدانیم. نماینده‌ای که با توجه به پتانسیل‌های سازنده‌اش به خصوص در بخش کیفیت، احتمالا رقیب سرسختی برای خانواده پژو و به خصوصا MVM315 خواهد بود.

H220برلیانس

 

تقابل چینی‌های ارزان قیمت-مقایسه ام وی ام ۳۱۵ و برلیانس H220

فروش ویژه محصولات گروه سایپا همچنان ادامه دارد

سهام رنو سهم کدام خودروساز می شود؟

سیستم مولتی مدیا، هدیه پارس خودرو به خریداران پارس تندر

با بودجه 50 میلیونی دنا بخریم یا برلیانس H330 ؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی