پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح خدمات سایپا یدک

سایپا یدک و طرح ویژه خدمات بهار تا بهار

سازمان خدمات پس از فروش سایپا ( سایپا یدک ) در طرح ویژه خدمات بهار تا بهار، از دهه مبارک فجر تا عید نوروز خدمات ویژه به مشتریان ارائه می‌دهد. به گزارش سایپا نیوز؛ در این طرح که همزمان با برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران ، از بیستم بهمن تا بیستم اسفند اجرا […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

سازمان خدمات پس از فروش سایپا ( سایپا یدک ) در طرح ویژه خدمات بهار تا بهار، از دهه مبارک فجر تا عید نوروز خدمات ویژه به مشتریان ارائه می‌دهد.

به گزارش سایپا نیوز؛ در این طرح که همزمان با برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران ، از بیستم بهمن تا بیستم اسفند اجرا می‌شود، مالکان کلیه خودروهای گروه X100 (پراید)، گروه X200 (تیبا)، تندر 90 و پارس تندر، زامیاد بنزینی، دیزل و گازسوز در دوران گارانتی و غیر گارانتی با عمر کمتر از 10 سال می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سایپا یدک در سراسر کشور از بسته خدماتی شامل تعویض تیغه برف پاک کن، بسته ضد یخ و ضد جوش و بازدید سیستم بخاری، بازدید عملکردی سیستم سوخت رسانی و مصرف سوخت، بازدید و تست باطری، بازدید روغن هیدرولیک فرمان و روغن ترمز با تخفیف 30 تا  50 درصدی در قطعات و اجرت بهره‌مند شوند.

همچنین در این طرح برای گروه برلیانس (H300 ، H200) ، خدمات بسته ضد یخ، ضد جوش و بسته بازدید زمستانه با تخفیف 50 درصد و بسته تعویض روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا با 30 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است خودروهای مشمول طرح (با عمر بیشتر از یک ماه) که برای اولین بار اقدام به خرید گارانتی بدنه در قالب سایپاکارت طلایی نمایند از 10 درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

یادآور می‌شود سایپایدک در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان در سال جاری و به مناسبت‌های مختلف، طرح‌های خدمات ویژه را اجرا نموده که از آن جمله می‌توان به طرح ویژه خدمات رسانی به مناسبت هفته دولت و هفته دفاع مقدس در شهریور ماه و طرح خدمات ویژه اربعین در آبان  اشاره کرد که این خدمات استقبال گسترده و کم نظیر مشتریان را در پی داشت.

ادامه تولید پراید و پژو 405 تا زمان پیدا شدن جایگزین

عنوان واحد صنعتی سبز کشور برای سایپا کاشان

شرایط فروش خودروهای تجاری سبک ایران خودرو و سایپا

نگاهی به برلیانس سری H200 محصول جدید پارس خودرو

فروش ویژه محصولات گروه سایپا همچنان ادامه دارد

منتظر ساینا اتوماتیک و خودرو 212 باشید

سیستم مولتی مدیا، هدیه پارس خودرو به خریداران پارس تندر

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی