پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صادرات محصولات ایران خودرو

ایران خودرو صاحب بیشترین سهم فروش بازار

به گفته معاون بازاريابي و فروش ایران خودرو اجرای طرح هاي فروش از جمله شيوه مشارکت در تولید موجب شده تا ميزان فروش از تيراژ تولید ایران خودرو بيشتر شود و ما بتوانیم از سرمایه مشتری با سود مناسب در تولید محصول استفاده کنیم. مصطفي خان كرمي، با بيان اين كه توليد و فروش امسال […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

به گفته معاون بازاريابي و فروش ایران خودرو اجرای طرح هاي فروش از جمله شيوه مشارکت در تولید موجب شده تا ميزان فروش از تيراژ تولید ایران خودرو بيشتر شود و ما بتوانیم از سرمایه مشتری با سود مناسب در تولید محصول استفاده کنیم.

مصطفي خان كرمي، با بيان اين كه توليد و فروش امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگيري داشته گفت: با وجود تعدد و عرضه خودروهاي وارداتي، تنوع محصولات ایران خودرو موجب حفظ سهم بیش از 52 درصدي ریالی و سهم تعدادي 51 درصدي تولید ایران خودرو در بازار شده است این در حالی است که با عرضه مناسب به دلیل استقبال بازار و مشتریان و عدم وجود محصول در تمامی سگمنت های قیمتی، سهم فروش بیشتری نسبت به سایر رقبای موجود در بازار داشته ایم.

وي افزود: از ابتداي سال تا دهه اول بهمن ماه بيش از 530 هزار دستگاه خودرو فاكتور و تحويل مشتريان شده است.

خان كرمي علاوه بر تنوع محصولات، روش هاي متنوع فروش در کنار افزایش کیفیت محصولات به منظور افزایش رضایت مشتریان را موجب تمايل بيشترآنان به خريد محصولات ايران خودرو دانست و گفت: طرح هاي اقساطي، نقدي، مشاركت در توليد، روش هاي پرداخت منعطف و به انتخاب مشتري و هدايا و تخفيف هايي كه براي انواع محصولات درنظر گرفته مي شود زمينه رضايت مشتريان را فراهم كرده است.

معاون بازاريابي و فروش ایران خودرو در پايان اظهار داشت: سايت اينترنتي ايجاد كرده ايم تا نمايندگي ها به صورت آنلاين درخواست ها و نظرات مشتري را درخصوص محصول ارسال كنند و ما بتوانيم براساس نظرات مشتري برنامه هاي خود را پيش ببريم.

برگزاری کارگاه “هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش” توسط ایساکو

خط تولید پژو 2008 تا چند روز آینده راه‌اندازي می شود

شرایط فروش خودروهای تجاری سبک ایران خودرو و سایپا

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (ویژه دهه فجر) +جدول

ادامه تولید پراید و پژو 405 تا زمان پیدا شدن جایگزین

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی