پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Renault_Duster_4wd_رنو2016- داستر_کوهنورد

خرید رنو داستر با پیش پرداخت 30 میلیون تومانی (بهمن 95)

رنو داستر کراس اووری اروپایی است که با قیمتی نزدیک به رقبای چینی توانسته در ماه های گذشته سهم خوبی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. حالا می توان این خودرو را با پیش پرداخت اولیه ۳۰ میلیون تومان خریداری کرد. شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران برای فروش اقساطی رنو داستر […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

رنو داستر کراس اووری اروپایی است که با قیمتی نزدیک به رقبای چینی توانسته در ماه های گذشته سهم خوبی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. حالا می توان این خودرو را با پیش پرداخت اولیه ۳۰ میلیون تومان خریداری کرد.

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران برای فروش اقساطی رنو داستر خود شرایط ویژه ای به مناسبت عید نوروز اعلام کرد.

داستر یکی از خودروهایی است که در ماه های گذشته سهم خوبی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است و حالا می توان این خودرو را با پیش پرداخت اولیه ۳۰ میلیون تومان خریداری کرد.

در صورت پرداخت اقساط یکساله هیچگونه کارمزدی به خریدار تعلق نمی گیرید و خریدار می تواند با توجه به شرایط خود تا ۳۰ ماه نیز پرداخت اقساط را انتخاب کند.

تمامی خودروهای عرضه شده در این طرح از ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی نگین خودرو بهره‌مند هستند و علاوه بر این بسته به نحوه ثبت‌نام، تمامی خودروها تا پیش از پایان سال تحویل خریداران خواهد شد تا به این ترتیب نگین خودرو عیدی خود به خریداران را قبل از فرا رسیدن نوروز اهدا کرده باشد.

شرایط فروش رنو داستر و سیمبل به مناسبت نوروز 96

رنو ملزم به ایجاد مرکز تحقیق و توسعه در ایران

مقایسه قیمت لوازم مصرفی رنو داستر با رقبا

اولین خودرو مشترک رنو و ایدرو در سال جاری میلادی تولید می شود

مقایسه قیمت لوازم مصرفی رنو داستر با رقبا

آغاز پیش فروش رنو کپچر 2017 از روز چهارشنبه

شرایط ویژه فروش محصولات MG (دهه فجر 95) +جدول

اعلام شرایط فروش انواع محصولات تویوتا و لکسوس از سوی ایرتویا (بهمن 95)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی