پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو_استپ وی

فروش رنو ساندرو استپ وی از هفته آینده + جدول شرایط

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا: ساندرو استپ وی یکی از پرطرفدارترین محصولات سایپا است و بنا به درخواست های فراوان از روز یکشنبه شرایط فروش جدید اعمال می شود.  بروزرسانی:فروش نوروزی پارس تندر و رنو ساندرو +هدیه مولتی مدیا بروز رسانی: آغاز فروش رنو ساندرو استپ وی از یکشنبه صبح (اسفند […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا: ساندرو استپ وی یکی از پرطرفدارترین محصولات سایپا است و بنا به درخواست های فراوان از روز یکشنبه شرایط فروش جدید اعمال می شود.

 بروزرسانی:فروش نوروزی پارس تندر و رنو ساندرو +هدیه مولتی مدیا

بروز رسانی: آغاز فروش رنو ساندرو استپ وی از یکشنبه صبح (اسفند 95)

رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق افزود: به منظور افزایش تقاضا و استقبال مشتریان محترم، گروه خودروسازی سایپا اقدام به ثبت نام خودرو ساندرواستپ وی سایپا از هفته آینده خواهد نمود و به منظور سهولت در ثبت نام مشتریان کلیه واحدهای ذی ربط به حالت آماده باش می باشند.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا در این خصوص گفت: ساندرو استپ وی سایپا یکی از پرطرفدارترین تولیدات داخلی این شرکت است و از امکاناتی نظیر موتور پرقدرت، گیربکس اتوماتیک و … برخوردار می باشد . با توجه به استقبال گسترده مشتریان در ثبت نام های  قبلی و تقاضای مکرر مشتریان محترم در سراسر کشور و نظر به برنامه ریزی های صورت پذیرفته در خصوص تولید این خودرو در سال 96، فروش این محصول از روز یکشنبه 95/11/24 ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد.

تقی زاده ضمن بیان تحویل به موقع تعهدات تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در سال 95 از جمله ساندرو استپ وی سایپا افزود: تحویل ثبت نام خودرو مذکور در این شرایط از فروردین تا تیرماه 96 است که بدلیل دسترسی و توزیع مناسبتر مشتریان در سطح کشور هر نمانیدگی دارای ظرفیت مشخص ثبت نام بوده و هر مشتری با یک کد ملی مجاز به ثبت نام تنها یک دستگاه خودرو می باشد که پس از تکمیل ظرفیت ثبت نامی، شرایط فروش مربوطه بسته خواهد شد.

(بهمن 95)شرایط فروش رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک و دستی

شرایط فروش رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک و دستی (بهمن 95)

وقتی کیفیت در اولویت است-تست و بررسی رنو ساندرو استپ وی

ساندرو استپ وی و فیس لیفت تندر۹۰ تا پایان سال 95 عرضه می شود.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی