پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه آرین موتور

خرید میتسوبیشی با شرایط استثنایی در نمایشگاه خودرو تهران

آرین موتور پویا نماینده رسمی Mitsubishi motors ژاپن در نمایشگاه خودرو تهران حضور خواهد دارد و شرایط فروش استثنایی را برای خرید میتسوبیشی در زمان برگزاری نمایشگاه خودرو در نظر گرفته است. غرفه آرین موتور در سالن یک نمایشگاه خودرو تهران واقع شده است . نمایشگاه خودرو از تاریخ سه شنبه 95.11.26 الی شنبه 95.11.30 در […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

آرین موتور پویا نماینده رسمی Mitsubishi motors ژاپن در نمایشگاه خودرو تهران حضور خواهد دارد و شرایط فروش استثنایی را برای خرید میتسوبیشی در زمان برگزاری نمایشگاه خودرو در نظر گرفته است.

غرفه آرین موتور در سالن یک نمایشگاه خودرو تهران واقع شده است . نمایشگاه خودرو از تاریخ سه شنبه 95.11.26 الی شنبه 95.11.30 در محل نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

در شرایط فروش استثنایی آرین موتور کلیه خودروهای این شرکت با یک درصد تخفیف ویژه به خریداران عرضه می شوند.

خریداران خودروهای میتسوبیشی در نمایشگاه تهران اعم از اینکه بطور نقد اقدام به خرید خودرو کنند و یا از روش اقساطی خرید انجام دهند از این یک درصد تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد
در صورت خرید نقدی تخفیف ویژه نمایشگاه به تخفیف خرید نقدی افزوده خواهد شد . در صورت خرید اقساطی نیز تخفیف یک درصدی در پیش پرداخت مشتریان لحاظ می شود.

همچنین جهت رفاه حال علاقه مندان به برند اصیل و ژاپنی Mitsubishi شرکت آرین موتور شرایط فروش اقساطی خاصی را برای خودروی شاسی بلند پر طرفدار اوتلندر در نظر گرفته است . در این شرایط فروش اقساطی ویژه ، خودروی اوتلندر تیپ 3 با اقساط 18 ماهه بدون بهره به مشتریان عرضه می شود.

علاقه مندان جهت خرید می بایست مبلغ 124.700.000 تومان بعنوان پیش پرداخت بپردازند و مابقی بهای خودرو را طی 18 قسط بدون بهره هریک به مبلغ 4.400.000 تومان پرداخت کنند.
لازم به ذکر است کماکان شرایط فروش اقساطی یکساله بدون بهره برای بقیه مدل های میستوبیشی در دسترس می باشد.

شرایط فروش ویژه نمایشگاه خودرو آرین موتور تنها تا تاریخ ششم اسفند ماه اعتبار خواهد داشت . علاقه مندان جهت استفاده از شرایط فروش ویژه آرین موتور می توانند تا تاریخ 95.1٢.6به نمایشگاههای مرکزی این شرکت در تهران مراجعه نمایند.

علاقه مندان جهت پیگیری اخبار Mitsubishi در نمایشگاه تهران و همچنین آدرس نمایشگاه های مرکزی می توانند به  وب سایت آرین موتور و یا صفحه اینستاگرام Arianmotor مراجعه نمایند.

رونمایی آرین موتور از DS3 در نمایشگاه تهران

میتسوبیشی مطمئن ترین خودرو در بازار آلمان

شرایط فروش ایده آل برای میتسوبیشی اوتلندر 2017 (بهمن 95)

آغاز شرایط فروش DS ویژه زمستان 95

میتسوبیشی لنسر تیپ ۴ را قسطی بخرید + جدول

چرا خرید از نمایندگی رسمی به نفع مشتری است؟ – مصاحبه اختصاصی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی