پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرجستجوترین خودروها از دیدگاه گوگل

محبوب ترین برند خودرو در کشورها از دیدگاه گوگل

گوگل هرساله تعدادی گزارش جالب از جستجوهای انجام شده منتشر میکند یکی از این گزارش ها امسال به صورت اینفو گرافیک ارائه شده است که نشان میدهد کدام برند خودرو در کشورها بیشتر جستجو شده است. به نقل از پرشین‌خودرو، همچون پربازدیدترین برندهای پوشاک طی یکسال و یا پرکاربردترین کلمات توسط کاربران که هرسال به […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

گوگل هرساله تعدادی گزارش جالب از جستجوهای انجام شده منتشر میکند یکی از این گزارش ها امسال به صورت اینفو گرافیک ارائه شده است که نشان میدهد کدام برند خودرو در کشورها بیشتر جستجو شده است.

به نقل از پرشین‌خودرو، همچون پربازدیدترین برندهای پوشاک طی یکسال و یا پرکاربردترین کلمات توسط کاربران که هرسال به طورمنظم آماده شده و منتشر می‌شود. حال چند روز پیش هم بجای انتشار یک لیست، اقدام به تهیه و انتشار نقشه‌ای جغرافیایی از تمامی کشورهای جهان کرده است که در آن نشان می‌دهد چه کشورهایی کددام برند خودروسازی را بیشتر از همه جستجو کرده‌اند.

باتوجه به نقشه ارائه شده، می‌تواند برند خودروسازی تویوتا را بر روی اکثر کشورهای جهان بخصوص ایالات متحده آمریکا، چین، استرالیا و بیش از 70 کشور دیگر مشاهده کرد که در موتور جستجوگر گوگل، برند خودروسازی تویوتا بیشترین بازدید را داشته است که نشان می‌دهد برند خودروسازی تویوتا بدون دلیل برترین خودروساز جهانی نشده است.

برند خودروسازی BMW هم بعد از تویوتا عنوان پربازدیدترین برند خودروسازی در اکثر کشورهای جهان را از آن خود کرده است که باتوجه به نقشه ارائه شده از سوی گوگل، می‌توان بیش از 50 کشور مختلف جهان را مشاهده کرد که علاقه‌ای بسیار زیاد به داشتن محصولات BMW دارند و آن‌ها را در موتور جستجوگر گوگل دنبال می‌کنند، هرچند کشورهای مطرحی همچون ژاپن و کره جنوبی هم در میان کشورهایی که لوگوی BMW بر روی آنان چسبانده شده است، دیده می‌شوند که خود هرکدام شرکت‌های خودروسازی بزرگی دارند.محبوب ترین برندهای خودرو در سال 2016 از دیدگاه گو.گل سومین برند خودروسازی پربازدید در گوگل هم می‌تواند هوندا معرفی شود که تبلیغات گسترده در کنار ماشین‌های رکورددار و بسیار خوبی همچون هوندا سیویک تایپ R باعث شده تا برند هوندا یکی از مطرح‌ترین برندهای خودروسازی در سطح جهانی، هرچند در قالب بیشتر بازدیدهای گوگل باشد. در ادامه می‌توانید باتوجه به نقشه ارائه شده از سوی گوگل، سایر برندهای خودروسازی پربازدید را مشاهده کنید، ولی نکته جالب این نقشه اینجاست که لوگوی هیچگونه برندی بر روی کشور ایران و یا حتی کشورهای متضاد المنافع آمریکا همچون سوریه، کره شمالی و… دیده نمی‌شود.

تاکسی پرنده ایده ی جدید اوبر

جریمه ۳۰۰ هزار ریالی تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی فاقد مجوز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی