پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه ایرتویا_نمایشگاه خودرو تهران_تویوتا_لکسوس

تویوتا auris و تویوتا C-Hr دو تازه وارد در غرفه ایرتویا

شركت ايرتويا نماينده رسمي تويوتا ژاپن در ايران با محصولات جديد تويوتا و لكسوس بازديدكنندگان را سورپرايز كرد. تویوتا auris و تویوتا C-Hr از جمله خودروهای جدید حاضر در نمایشگاه امسال هستند.(گزارش 4) از جديدترين محصولات تويوتا در اين غرفه مي توان به تویوتا C-Hr و auris اشاره كرد. سبد لكسوس هاي غرفه ايرتويا نيز […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

شركت ايرتويا نماينده رسمي تويوتا ژاپن در ايران با محصولات جديد تويوتا و لكسوس بازديدكنندگان را سورپرايز كرد. تویوتا auris و تویوتا C-Hr از جمله خودروهای جدید حاضر در نمایشگاه امسال هستند.(گزارش 4)

از جديدترين محصولات تويوتا در اين غرفه مي توان به تویوتا C-Hr و auris اشاره كرد.

سبد لكسوس هاي غرفه ايرتويا نيز در نمايشگاه خودرو تهران كامل است و از جديدترين مدل ها مي توان به لكسوس gs200t ٢٠١٧، لكسوس rx200t و لكسوس is300 هيبريدي اشاره كرد.

به گفته فرزاد صالحي، مدير بازاريابي ايرتويا، هدف اصلي ايرتويا در اين نمايشگاه فروش نيست و بيشتر به منظور معرفي محصولات جديد تويوتا و لكسوس در نمايشگاه خودرو تهران حضور پيدا كرده است.

تویوتا Auris_نمایشگاه خودرو تهران_ایرتویا

تویوتا Auris_نمایشگاه خودرو تهران_ایرتویا

 

بين غرفه ها، ايرتويا با ٥ خودرو جديد بيشترين حجم خودروهاي جديد را به خود اختصاص داده كه پيش از اين در بازار ايران رويت نشده بودند. اين خودروها با هدف تحقيق، بازاريابي و نياز سنجي مشتريان به ايران آمده اند و هنوز قيمت و تاريخ عرضه آن ها مشخص نيست.

بروزرسانی: پیش ثبت نام تویوتا C-HR در ایران؛ همزمان با بازارهای جهانی

شرایط فروش ویژه در جشنواره نوروزی ایرتویا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی