پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا

خاورمیانه، هدف بعدی تسلا

تسلا فروش خودروهای لوکس برقی خود را در دبی آغاز کرده است و به زودی میخواهد در دیگر کشورهای خاورمیانه فعالیت را آغاز نماید. به گزارش رویترز، فروش خودروهای لوکس در کشورهای حوزه خلیج فارس یکی از بالاترین سرانه‌ها را در جهان دارد، البته برخی از برندها به‌دلیل کاهش تقاضای ناشی از افت قیمت نفت آسیب […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

تسلا فروش خودروهای لوکس برقی خود را در دبی آغاز کرده است و به زودی میخواهد در دیگر کشورهای خاورمیانه فعالیت را آغاز نماید.

به گزارش رویترز، فروش خودروهای لوکس در کشورهای حوزه خلیج فارس یکی از بالاترین سرانه‌ها را در جهان دارد، البته برخی از برندها به‌دلیل کاهش تقاضای ناشی از افت قیمت نفت آسیب دیده‌اند. تسلا از طریق یک نمایندگی در دبی مال سفارش آن‌لاین مشتریان را قبول می‌کند و قرار است در ماه ژوئیه مرکز خدمات تسلا در امارات متحده عربی را افتتاح کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل و موسس تسلا می‌گوید این خودروساز در سال 2018 یک فروشگاه و یک مرکز خدمات در ابوظبی افتتاح می‌کند و به بازارهای بحرین، عمان و عربستان سعودی نیز وارد خواهد شد. او در مورد جزئیات و زمان دقیق ورود به این کشورها سخن نگفت. قیمت خودروی «مدل اس» تسلا در امارات از 275 هزار درهم (74884 دلار) آغاز می‌شود. این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ مسافت 632 کیلومتر را طی کند.

شتاب فوق‌العاده تسلا مدل S P100D

تسلا مدل 3 ممکن است به قدرت مدل اس دست یابد

سرمایه گذاری 4.5 میلیارد دلاری تسلا برای تولید خودرو در چین

برچسب‌ها : تسلا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی