پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست همگانی_آرین موتور_نمایشگاه خودرو تهران

تست همگانی محصولات آرین موتور در نمایشگاه خودرو

شركت آرين موتور نماينده رسمي ميتسوبيشي ژاپن و DS فرانسه، تعدادي از محصولات جديدش را براي تست درايو در اختيار بازديدكنندگان نمايشگاه خودرو قرار مي دهد.(گزارش 10) در نمايشگاه خودرو تهران فضايي مناسب و استاندارد جهت تست خودروهاي حاضر در نمايشگاه  تعبيه شده که در نزدیکی سالن ها قرار دارد.   شركت آرين موتور كه […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

شركت آرين موتور نماينده رسمي ميتسوبيشي ژاپن و DS فرانسه، تعدادي از محصولات جديدش را براي تست درايو در اختيار بازديدكنندگان نمايشگاه خودرو قرار مي دهد.(گزارش 10)

در نمايشگاه خودرو تهران فضايي مناسب و استاندارد جهت تست خودروهاي حاضر در نمايشگاه  تعبيه شده که در نزدیکی سالن ها قرار دارد.

 تست همگانی_آرین موتور_نمایشگاه خودرو تهران-3تست همگانی_آرین موتور_نمایشگاه خودرو تهران-1

شركت آرين موتور كه حضور پررنگ در نمايشگاه خودرو تهران دارد در زمينه تست خودروها در نمايشگاه پيشتاز بوده و تعدادي از خودروهاي جديدش را جهت تست در اختيار بازديد كنندگان و علاقه مندان قرار مي دهد.

تست همگانی_آرین موتور_نمایشگاه خودرو تهران-2

خودروهايي كه بازديدكنندگان مي توانند مورد بررسي قرار دهند، شامل ميتسوبيشي لنسر جديد، ميتسوبيشي اوتلندر ٢٠١٧، ميتسوبيشي ميراژ جديد و ميتسوبيشي ASX جديد مي شود. همچنين علاقه مندان مي توانند خودرو لوكس برند DS ،  راDS5 كه به تازگي در ايران عرضه شده را نيز در اين فضا مورد بررسي قرار دهند.

تست همگانی_آرین موتور_نمایشگاه خودرو تهران-4

با توجه به اینکه ساعات اولیه نمایشگاه است و امروز روز کاری محسوب می شود استقبال از این بدعت نوین را میتوان مناسب ارزیابی کرد. بازدیدکنندگان از اینکه میتوانند خودرو را خودشان با ملاک های شخصی ارزیابی کنند ابراز رضایت کردند و امیدوارند که دیگر شرکت ها نیز طرح های مشابهی را ارائه دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی