پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش ایران خودرو-ایساکو

افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ( ایساکو )

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرایند خدمات پس از فروش خودروهای سواری در سه ماهه سوم سال ۹۵، شرکت ایساکو رشد تصاعدی و چشمگیری در کیفیت ارائه خدمات داشته است. // در جدیدترین رده‌بندی وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرایند خدمات پس از فروش خودروهای سواری در سه ماهه سوم سال ۹۵، شرکت ایساکو رشد تصاعدی و چشمگیری در کیفیت ارائه خدمات داشته است.

//

در جدیدترین رده‌بندی وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سواری، شرکت ایساکو با کسب امتیار ۷۲۱ و رشد ۲۲ امتیازی نسبت به مدت مشابه و رشد ۱۰ امتیازی نسبت به سه ماهه دوم سال جاری رشد بسیار مناسبی را تجربه کرده است.

این در حالی‌ست که شرکت ایساکو با این رشد نه تنها در بین خودروسازان داخلی مقام اول خود را حفظ کرده، بلکه در بین تمامی ارائه دهندگان خدمات پس از فروش خودرو کشور نیز با یک پله صعود از مقام ششم به مقام پنجم ارتقاء یافته است.

این ارزیابی با نظرسنجی از ۱۳۲۸۵۰ مشتری در خصوص هزينه پرداختي براي خدمات انجام شده، رفع كامل ايرادات ثبت شده، سهولت دسترسي به نمايندگي‌هاي شركت و رفتار و برخورد پرسنل تعميرگاه، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شده است.

کسب این امتیاز از آن جهت ارزشمند است که از سال ۹۴ استانداردهای ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت بسیار سخت‌گیرانه‌تر از گذشته شده و کسب هر صدم امتیاز در این مدل ارزیابی، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو است.

گفتنی است، افزایش رضایت مشتریان به عنوان اولین و مهم‌ترین هدف شرکت ایساکو، همواره سرلوحه تمام فعالیت‌های این شرکت قرار دارد.

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ

تولید سمند در سمنان

خدمات نوین ایساکو برای مشتریان اجرایی شد

پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت در نمایشگاه خودرو تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی