پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منصور معظمی

حضور خودروهایی با شرایط کیفی بهتر در سال ۹۶

به گفته رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مردم در سال 96 می توانند به صورت ملموس شاهد حضور خودروهایی با شرایط کیفی بهتر باشند. تمام این قراردادها نیز به صورت مشارکتی با شرکتهای خارجی منعقد شده است. منصور معظمی در همایش فرصت های سرمایه گذاری صنعت و معدن استان سمنان اظهار داشت: تاکنون […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۵

به گفته رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مردم در سال 96 می توانند به صورت ملموس شاهد حضور خودروهایی با شرایط کیفی بهتر باشند. تمام این قراردادها نیز به صورت مشارکتی با شرکتهای خارجی منعقد شده است.

منصور معظمی در همایش فرصت های سرمایه گذاری صنعت و معدن استان سمنان اظهار داشت: تاکنون 100 قرارداد در وزارت صنعت بین شرکتهای ایرانی و خارجی به امضارسیده که بخشی از آنها اجرایی شده است.

وی با اشاره به نهایی شدن 6 قرارداد خودرویی تا پایان سال جاری، تصریح کرد: مردم در سال 96 می توانند به صورت ملموس شاهد حضور خودروهایی باشند که از نظر کیفی شرایط بهتری دارند و تمام این قراردادها نیز به صورت مشارکتی با شرکتهای خارجی منعقد شده است.

معظمی با اشاره به برخی محدودیت ها در واردات کالا در سال جاری، گفت: 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد رونق به واحدهای تولیدی پرداخت شد که 16 هزار واحد صنعتی از این تسهیلات برخوردار شدند.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای سمنان برای جذب سرمایه گذاری، افزود: می توانیم با سرمایه گذاران از یک تا 51 درصد مشارکت کنیم.

عرضه جدیدترین نسخه پژو 2008 قبل از نوروز

تمایل اشکودا برای قرارداد با ایران خودرو و سایپا

سلام سیتروئن، خداحافظ کیا (جزییات مراودات سایپا با خودروسازان خارجی)

تولید ۳ مدل هیوندای در ایران

امضاء 3 قرارداد بین بنز و ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی