پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو ایران

خدمتی به نام کارت طلایی از سوی ایران خودرو

امداد خودرو ایران شركت زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‏ خودرو ، برای اتفاقات و حوادث رانندگی تمهیدات ویژه‌‏ای اندیشیده است: خدمتی به نام كارت طلایی! همه می دانیم كه حادثه خبر نمی كند، شاید در یكی از 800 هزار حادثه رانندگی كه سالانه در ایران اتفاق می افتد شما هم متضرر شده باشید. اما آیا راهی […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۵

امداد خودرو ایران شركت زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‏ خودرو ، برای اتفاقات و حوادث رانندگی تمهیدات ویژه‌‏ای اندیشیده است: خدمتی به نام كارت طلایی!

همه می دانیم كه حادثه خبر نمی كند، شاید در یكی از 800 هزار حادثه رانندگی كه سالانه در ایران اتفاق می افتد شما هم متضرر شده باشید. اما آیا راهی برای جبران این خسارات وجود دارد؟
امداد خودرو ایران شركت زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‏ خودرو، برای این گونه اتفاقات تمهیدات ویژه‌‏ای اندیشیده است: خدمتی به نام كارت طلایی

کارت طلایی ؟! چی هست؟

هدف امدادخودرو ایران این است كه تنها نگرانی شما، انتخاب لباس مراسمی باشد که بدان دعوتید. نه نگرانی سرویس‏های دوره‏ای خودرویتان را داشته باشید و نه دل نگران حادثه‏ ها و تصادفات پیش ‏بینی نشده باشید.

به همین منظور این شركت، خدمات جبران خسارت و فراتر از آن را تحت عنوان كارت طلایی و سرویس‏ های امدادی را به صورت طبقه‏ بندی شده از سال 1380 به تعداد محدودی از خودروهای تولیدی شركت ایران‏ خودرو ارائه کرد و پس از استقبال این خدمات کارت طلایی در سطح تمامی خودروهای تولیدی ایران‏ خودرو این خدمات قابل ارائه شد.

از مهم ترین خدمات کارت طلایی می‏ توان به جبران خسارت ناشی از حوادث، سرقت کلی و جزئی، سرویس های امدادی و حمل خودرو (در صورت عدم امکان راه‏ اندازی در محل) در تمامی شهرها و جاده ‏های کشور، راه ‏اندازی تلفنی و مشاوره فنی، ارائه سرویس های ادواری و نگهداری براساس استاندارد، تضمین قطعات و خدمات ارائه شده در هر سطحی و تعویض خودرو در حوادث و سرقت اشاره كرد.

کارت طلایی انواع مختلفی دارد؟

کارت طلایی امدادخودروایران در حال حاضر در پنج سطح مختلف که شامل کارت طلایی سال و کارت های طلایی یك تا چهار ستاره است. عمده خدمات كارت طلایی شامل پاسخگویی به درخواست مشتریان، راهنمایی و راه اندازی تلفنی، اطلاع رسانی، پیگیری امور مشتریان،‌ مشاوه فنی، انجام فعالیت های امدادی به صورت شبانه روزی، حمل و جابجایی خودرو و انتقال سرنشینان به صورت رایگان و ارایه خدمت های ادواری و نگهداری، تعمیرات در محل و خدمت در محل طبق تعرفه های تعیین شده است. برخی خدمات نیز مانند هزینه خواب یا تعویض خودرو در خسارت كلی و… طبق ضوابط موجود ارایه می شود. (تصویر خدمات در پیوست گزارش موجود است)

چه نیازی به سرویس دوره ای داریم؟

باور کنید خودرو شما به غیر از بنزین به مراقبت‏ هایی نیز احتیاج دارد. مواردی همچون تعویض روغن موتور، شمع موتور، لنت‏ها و ده‏ها مورد دیگر که پایش تمامی و تعویض به موقع آنها برای افرادی که مشغله ایشان زیاد است کمی عذاب‏ آور است.

اما نیاز به نگرانی نیست. کارت طلایی این مشکل شما را حل کرده است. دیگر نگران سرویس‏ های دوره‏ ای خودرویتان نباشید. در سطوح دو ستاره کارت طلایی و بالاتر از آن، این خدمات به نحو شایسته ‏ای در نمایندگی‏ ها و یا حتی درب منزل و یا محل کار شما قابل انجام است.

تعمیرگاه در محل!! هر جایی که من بخواهم ؟ ممکنه ؟!!!

به منظور رفاه حال مشتریان؛ برای انجام سرویس و خدمات تعمیراتی خودرو در محل زندگی و یا كار، خدمت سرویس و تعمیرات سیار درمحل، توسط امدادخودروایران ارائه می‏ شود كه شامل ارائه ۱۶۲ نوع خدمت از جمله انجام سرویس‏ های دوره ‏ای، سرویس‏های تابستانی و زمستانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم خنك كننده، انجام تعمیرات مربوط به سیستم سوخت‏ رسانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم برق و الكترونیك، انجام تعمیرات مربوط به سیستم ترمز، انجام تعمیرات مربوط به سیستم كلاچ (به جز دیسك و صفحه كلاچ)، تعویض باطری، دینام ، انژكتور ، رادیاتور، قفل، سنسور روغن و.. و انجام تعمیرات مربوط به تزئینات و…است.

این خدمت کارت طلایی شامل خودرو من نیز می‏ شود؟

اگر شما سوار بر یکی از محصولات ایران‏ خودرو هستید که طول عمر وسیله نقلیه زیر 10 سال است، جواب شما بدون شک “بلی” است. اما به این نکته توجه کنید که برخی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو از زمان تحویل خودرو به مدت یک سال تحت پوشش این خدمت هستند؛ محصولاتی همچون گروه پژو پارس، رانا و سمند.

چرا کارت طلایی؟

شاید با تمامی این توضیحات برای برخی از رانندگان این سوال پیش آید که چرا باید کارت طلایی تهیه کنم؟ خدمات كارت طلایی و سرویس های امدادی چه مزیتی نسبت به سایر خدمات مشابه دارد. با توجه به وجود شرکت‏های خدماتی دیگر در خصوص امداد، خدمات خودروئی، حمل و جبران خسارت کلی و جزیی، کارت طلایی چه مزیت رقابتی نسبت به آنها ایجاد کرده است.

برخی از مزیت های کارت طلایی

امداد بالینی به مدت یک سال از جمله مزایای كارت طلایی است. در صورتی كه خودرو دچار نقص فنی شده و شما در هر کجای ایران نیاز به کمک داشته باشید کافیست تنها با شماره سراسری 096440 تماس گرفته و در زمان تقریبی 30 دقیقه منتظر امدادگران ماهر امدادخودروایران باشید. بدون اضطراب بدون دغدغه .

فراگیری و در دسترس بودن از دیگر ویژگی ها و مزایای كارت طلایی است كه امكان بهره‏ گیری از پوشش نمایندگی‏ های مجاز گروه صنعتی‏ ایران‏ خودرو در سراسر کشور و ارائه خدمات استاندارد را برای مشتریان فراهم كرده است. كارت طلایی خسارت قسمت های زیرین خودرو را هم پوشش می دهد. در صورتی که به بخش زیرین خودرو شما به هر دلیلی آسیب ببیند، کارت طلایی با توجه به ضوابط خسارت شما را مرتفع می كند.

همچنین به خساراتی كه طی آن هزینه‏ های تعمیر قسمتهای آسیب دیده از 60% ارزش خودرو قبل از حادثه بیشتر باشد و یا امكان بازسازی آن به تایید كارشناس این شركت نرسد و یا اینكه مدت تعمیر بیش ازحد پیش‏ بینی شود، اطلاق می‏ شود، در این صورت امدادخودرو ایران طبق ضوابط خود و با نظر مشتری اقدام به تعویض کلی خودرو می‏ کند.

با نوسوار، خودرو نو سوار شوید

سالهاست از زمان ساخت خودرو شما گذشته و کارت طلایی خود را بارها تمدید کرده ‏اید. حالا کم کم به این فکر افتاده ‏اید که خودروی خود را تعویض کنید اما این روزها خرید یک خودرو صفر برای اغلب خانواده‏ های ایرانی آن هم بدون تسهیلات ویژه، عملا کاری سخت به حساب می‏ آید.

از این رو شرکت امدادخودرو ایران در راستای تکریم مشتریان وفادار خود طرحی را با عنوان طرح “نو سوار” آغاز کرده است.

در این طرح شرکت امدادخودروایران اقدام به “فروش اقساطی خودرو با احتساب نرخ سود ویژه” کرده است که شامل دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران‏ خودرو که حداقل به مدت دو سال متوالی مشترک یکی از سطوح کارت طلایی امدادخودرو‏ ایران باشند.

امداد خوددرو ایران خدمات خود را ضمانت می كند

امدادخودرو ایران سال‏هاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدماتی بی‏نقص است. اما باز هم اگر شما مشتری عزیز از هرخدمات از این مجموعه ناراضی بودید کافیست با شماره 096440 تماس گرفته و نظرات خود را بیان کنید. لازم به توضیح است که با ارائه کد پیگیری، شکایت شما در هر مرحله قابل پیگیری است. تمامی خدمات کارت طلایی از امداد گرفته تا تعمیرات و جبران خسارت با ضمانت قطعات و خدمات اولیه و قابلیت طرح شکایات نیز در صورت ناراضی بودن مشتریان برای ایشان وجود دارد.

حالا واقعا لازمه؟ یعنی کارت طلایی بگیرم؟

نیم نگاهی تنها به تیترهای این مطلب هم شاید برای متقاعد کردن شما رانندگان آینده ‏نگر کافی باشد تا تلفن را برداشته و با 096440 تماس گرفته و یکی از مشترکین امدادخودرو ایران شوید. امدادخودروایران از خانواده بزرگ ایران خودرو به مانند همراهی مطمئن در تمامی نقاط کشور تنها به دنبال آرامش رانندگان است. با این خدمات شما دیگر نگران اطلاعات کم فنی خود، نبود لوازم یدکی، جبران خسارت از تصادفات احتمالی و ده‏ها دغدغه دیگر نخواهید بود.

ضعف‌های سیستم پیش‌فروش خودرو در ایران

افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ( ایساکو )

خدمات نوین ایساکو برای مشتریان اجرایی شد

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ

چگونه امداد خودرو متفرقه را از اصل تشخیص دهیم؟

امداد خودرو های متفرقه جاروبرقی تعمیر کنند بهتر است!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی