پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گریت وال ولیکس C30

توقف تولید 9 مدل سواری در بهمن ماه 95

بهمن ماه امسال نسبت به بهمن ماه سال 94 تولید 9 مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد. به نقل از ایسنا، در این مدت تولید ولیکس C۳۰ دنده‌ای شرکت خودروسازی راین با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۶۰ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است. همچنین تولید وولیکس […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

بهمن ماه امسال نسبت به بهمن ماه سال 94 تولید 9 مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.

به نقل از ایسنا، در این مدت تولید ولیکس C۳۰ دنده‌ای شرکت خودروسازی راین با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۶۰ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

همچنین تولید وولیکس C۳۰ اتوماتیک دیگر محصول خودروسازی راین نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۸۲ دستگاه در بهمن ۱۳۹۴ ، هم اکنون به صفر رسیده است.

بهمن ماه امسال تولید سه محصول شرکت خودروسازی مدیران نیز متوقف شد. در این مدت تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس معادل ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۲۲۲ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

تولید ام‌وی‌ام ۵۳۰ دیگر محصول خودروسازی مدیران نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۲۰ دستگاه در بهمن ماه ۱۳۹۴ ، هم اکنون به صفر رسیده است.

در این مدت تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ چهار سیلندر دیگر محصول خودروسازی مدیران نیز متوقف شده و از ۱۰ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته ، هم اکنون به صفر رسیده است.

بهمن ماه امسال تولید لند مارک محصول شرکت بهمن نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از سه دستگاه در بهمن ماه ۱۳۹۴، هم اکنون به صفر رسیده است.

تولید لیفان ایکس ۵۰ شرکت کرمان موتور نیز متوقف شده و از ۴۲ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

در این مدت تولید دو خودروی سابرینا و گریت وال M۴ محصولات شرکت سازه‌های خودرو دیار نیز متوقف شده و به ترتیب از ۲۵ و ۲۷ دستگاه در بهمن ۱۳۹۴ ، هم اکنون به صفر رسیده است.

رشد تولید خودرو در دی ماه سال جاری

احتمال کاهش تولید تندر 90 در چند سال آینده

تولید سمند در سمنان

سیتروئن‌های سایپا چه زمانی به بازار می‌آیند؟

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولید داخل

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی