پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو

فروش نوروزی پارس تندر و رنو ساندرو +هدیه مولتی مدیا

پارس خودرو شرایط فروش پارس تندر و رنو ساندرو را ویژه سال نو اعلام کرد. همچنین این شرکت به خریداران پارس تندر، یک سیستم مولتی مدیا رایگان هدیه می دهد. راجع به سیستم مولتی مدیای پارس خودرو دو نکته قابل بررسی است: یکی اینکه، علی رغم کاربردی بودن این سیستم و جذابیت ظاهری که در […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

پارس خودرو شرایط فروش پارس تندر و رنو ساندرو را ویژه سال نو اعلام کرد. همچنین این شرکت به خریداران پارس تندر، یک سیستم مولتی مدیا رایگان هدیه می دهد.

راجع به سیستم مولتی مدیای پارس خودرو دو نکته قابل بررسی است:

یکی اینکه، علی رغم کاربردی بودن این سیستم و جذابیت ظاهری که در کنسول جلو ایجاد می کند، خرید و نصبش در مراکز نامعتبر می تواند به سیستم برق خودرو آسیب وارد کند. چرا که سیستم های مولتی مدیا متفرقه موجود در بازار مورد تایید استاندارد رنو نیستند، و سیستم مولتی مدیا عرضه شده از سوی پارس خودرو خیال خریدار را از این بابت راحت می کند. چرا که این سیستم مولتی مدیا با استاندارد رنو تولید شده و توسط کارشناسان پارس خودرو روی پارس تندر نصب می شود.

نکته دوم قیمت این سیستم مولتی مدیا در بازار است. قیمت سیستم مولتی پارس تندر از یک میلیون تومان شروع می شود و برای مدل های مختلف بالاتر می رود. اما پارس خودرو این آپشن را به صورت هدیه و کاملا رایگان در اختیار خریداران قرار می دهد.

 

شرایط اعلام شده از سوی پارس خودرو به شرح جدول زیر است:

فروش نوروزی تندر90 و ساندرو

 

تست و بررسی رنو ساندرو استپ وی

تولید مستقل خودروهای ارزان قیمت در ایران توسط رنو

فروش نوروزی محصولات سایپا

پارس تندر را با سیستم مولتی مدیا رایگان بخرید

برلیانس C3 رقیبی جدید برای لیفان X50

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • یوسف | 07/05/1396 در 15:27

    سلام آیا روی فرمان پارس تندرمثل دنا امکانات سیستم مولتی مدیا نصب میشه یانه.

کیوسک مطبوعاتی