پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو-لوگو

حمايت ایران خودرو از 1396گونه گياهي در معرض خطر

گروه صنعتي ایران خودرو در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي و با امضاي تفاهم نامه ای، همزمان با روز درخت کاری حمايت از 1396گونه گياهي در خطر انقراض را به عهده گرفت. همزمان با روز ملي درختكاري و در آستانه سال 1396 براساس تفاهم نامه میان گروه صنعتي ایران خودرو و موسسه تحقيقات جنگل ها و […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

گروه صنعتي ایران خودرو در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي و با امضاي تفاهم نامه ای، همزمان با روز درخت کاری حمايت از 1396گونه گياهي در خطر انقراض را به عهده گرفت.

همزمان با روز ملي درختكاري و در آستانه سال 1396 براساس تفاهم نامه میان گروه صنعتي ایران خودرو و موسسه تحقيقات جنگل ها و مراتع كشور، حمايت از گياهان در معرض انقراض و سرپرستي 1396عدد از گونه هاي در معرض خطر سراسر ايران در بانك ژن منابع طبيعي و باغ گياه شناسي ملي ايران در راستای اقتصاد سبز در دستور كار قرار گرفت.

اين تفاهم نامه به امضاي مهندس هاشم يكه زارع، مديرعامل گروه صنعتي ایران خودرو و عادل جليلي، رئيس موسسه تحقيقات جنگل ها و مراتع كشور رسيده و تا اسفند سال آينده ادامه خواهد داشت.

در متن اين تفاهم نامه آمده است كه اين اقدام گروه صنعتي ایران خودرو در راستاي اهداف مسئوليت هاي اجتماعي  در جهت حمايت و مشاركت در حفاظت از گونه هاي گياهي كشور و احترام به طبيعت به منظور توسعه سنت مقدس كاشت و نگهداري درختان صورت گرفته است.

مهندس يكه زارع پيش از امضاي اين تفاهم نامه، اقدامات انجام شده در مجموعه ملي باغ گياه شناسي را ارزشمند توصيف كرد و گفت: حمايت از چنين مجموعه هايي كه به مثابه ميراث هاي ماندگار كشور عزيزمان هستند در اولويت برنامه ريزي كشور قرار دارد و گروه صنعتي ايران خودرو نيز در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود آمادگي هر نوع همكاري را دارد.

عادل جليلي، رئيس موسسه تحقيقات جنگل ها و مراتع كشور نيز از اقدام ایران خودرو در حمايت از گونه هاي گياهي كشور تقدير كرد و گفت: ايران خودرو بزرگترين صنعت ملي كشور به شمار مي آيد و تفاهم نامه امروز در حمايت از باغ ملي گياه شناسي كشور نشان مي دهد مديران اين مجموعه اهداف و منافع ملي را صدر تصميم گيري هاي خود قرار مي دهند.

همزمان با امضای این تفاهم نامه و در روز ملي درختكاري، مهندس یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به صورت نمادین یک اصله نهال صنوبر كه جذب ذرات آلوده كننده هوا از ويژگي هاي اصلي آن است در محوطه باغ گیاه شناسی ملی غرس کرد.

آغاز ارزیابی ISQI از شرکت ایساکو

فروش فوری پژو 207 جدید به مناسبت عید نوروز

تولید اولین دستگاه پژو 2008 در ایران خودرو

ایساکو در بالاترین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی