پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنا پلاس-۱

اعلام شرایط پیش فروش + بررسی دنا پلاس

دنا پلاس یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو به شمار می‌رود که چندی پیش به صورت رسمی رونمایی شد. پیش فروش محصول جدید ایران خودرو دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۸ اسفند یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. بروز رسانی:  تجربه رانندگی با دنا پلاس توربو (بررسی فنی) دنا پلاس از فردا […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

دنا پلاس یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو به شمار می‌رود که چندی پیش به صورت رسمی رونمایی شد. پیش فروش محصول جدید ایران خودرو دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۸ اسفند یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بروز رسانی:

 تجربه رانندگی با دنا پلاس توربو (بررسی فنی)

دنا پلاس از فردا پیش فروش میشود + شرایط فروش (اردیبهشت 96)

بدينوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم ایران خودرو می‌رساند، شرايط پیش فروش دنا + (پِلاس)، از روز دوشنبه 95/12/23 لغایت 95/12/28 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول ذيل ارائه می‌گردد.

زمان فعال‌سازی اين بخشنامه ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 95/12/23 مي باشد.

 

شرایط فروش دنا پلاس

– کلیه مبالغ به ریال است

– مبلغ مابه التفاوت پس از صدور دعوتنامه تعیین مي گرد

شرايط و توضیحات بخشنامه :

1 – ظرفیت فروش براي ھر كد ملي يك دستگاه مي باشد.

2 – امكان ثبت نام با شماره مشتري دوم نمايندگي (كاردكس) وجود ندارد.

3 – در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراھم می باشد.

دنا پلاس

بررسی دنا پلاس ، محصول جدید ایران خودرو:

در چند سالی که از حضور دنا در بازار می گذرد، علی رغم ظهور رقبای مختلف که اکثرا نمایندگان سرزمین اژدها هستند، استقبال مناسبی از این خودرو ملی به عمل آمده است. حالا پس از 5 سال ایران خودرو قصد دارد نسخه به روز شده دنا را تحت عنوان دنا پلاس روانه بازار کند. دنا در جهت پاسخ بهتر به نیاز مشتریان به روزرسانی شده و ایران خودرو با این اقدام به محدوده فراتر از استانداردهای قبلی قدم گذاشته است. پروژه بروز رسانی دنا با نام X409 14 ماه پیش کلید خورد و با انجام مراحلی از جمله طرح کامپیوتری اولیه، ایجاد تغییراتی در طراحی، ارتقاء فنی و اصطلاح جزییات، تولید آزمایشی و انجام تست های ایمنی و تصادف، حالا آماده تولید انبوه و حضور قدرتمنتر از قبل در بازار خودروهای زیر 50 میلیون تومان شده است.

60 درصد قطعات دومین خودرو ملی ساخت داخل هستند و امکانات و تجهیزاتی برای دنا در نظر گرفته شده که اولین بار است در یک خودرو ساخت داخل با برند ملی به چشم می خورند.

دنا پلاس

دنا پلاس چه تفاوت هایی با قبل دارد؟

اگر ظاهر دنا پلاس را برانداز کنید به راحتی متوجه تغییراتی در نقاط مختلف بدنه اش خواهید شد. گرافیک چراغ های جلو و عقب کاملا به روز شده و به لطف استفاده از لامپ های نئون و ال ای دی، دنا پلاس سیستم نورپردازی در حد خودروهای روز دنیا را دارد. تغییراتی نیز در قسمت جلوپنجره ایجاد شده تا به خوبی با طرح جدید چراغ ها هماهنگی داشته باشد. برخلاف اکثر خودروهای فیس لیفت که تغییرات بدنه آن ها تنها به قسمت های جلو و عقب محدود می شود، این بار تغییرات گسترده ای در نمای جانبی دنا پلاس شاهد هستیم. از تغییر فرم آیینه های جانبی مجهز به راهنما گرفته تا فرم جدید لچکی عقب، دستگیره درها و خط شانه متفاوت که از درب عقب اغاز و به قسمت پایینی گلگیر جلو هدایت شده است. وسعت تغییرات در نمای عقب کمتر است و علاوه بر تغییر گرافیک چراغ های عقب، به اضافه شدن قاب پلاک کرومی و آنتن کوسه ای در قسمت عقب سقف بسنده شده.

 

امکانات دنا پلاس :

کابین دنا پلاس همان سبک قبلی را حفظ کرده و همچنان یکی از جادارترین خودروهای این رنج قیمت به شمار می رود. البته تغییراتی جزیی در غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده ایجاد شده تا حس و حال بهتری به راننده منتقل شود. حال به آپشن هایی می رسیم که دنا پلاس برای اولین بار در یک خودرو با نشان ملی در اختیار سرنشینان قرار می دهد. از مهمترین این تجهیزات می توان به سانروف برقی اشاره کرد. همچنین سیستم مولتی مدیا دنا پلاس به روزرسانی شده و دوربین دید عقب رفاه مناسبی را هنگام پارک کردن برای راننده رقم می زهند. از سایر آپشن های قابل توجه دنا پلاس که پشی از این در دنا معمولی هم عرضه می شدند، می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، تنظیم الکتریکی صندلی های جلو و سنسور فاصله سنج عقب اشاره کرد.

دنا پلاس در بحث ایمنی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. این خودرو برای کسب استاداردهای ایمنی راهی کشور آلمان شده و توسط موسسه های کانتیننتال و اکت مورد ارزیابی قرار گرفته تا در نهایت بتواند 4 ستاره ایمنی را در کارنامه خود ثبت کند. از تجهیزات جدید ایمنی دنا پلاس می توان به ایربگ های جانبی اشاره کرد که حالا در کنار 2 ایربگ تعبیه شده برای سرنشینان جلو، تعداد ایربگ های دنا را به 4 عدد می رساند.

دنا پلاس

مشخصات فنی دنا پلاس:

برای سال 95 دنا همچنان با همان پیشرانه 4 سیلندر 1.7 لیتری به بازار عرضه می شود. این پیشرانه با تکیه بر نیروی محرکه 115 اسب بخار و گشتاور 157 نیوتن متر جثه دنا را به حرکت در می آورد. این پیشرانه از استاندارد آلایندگی یورو4 برخوردار است. اما خبر هیجان انگیز اینجاست که ایران خودرو تصمیم دارد برای سال آینده دنا پلاس را با پیشرانه توربوشارژ و گیرباکس اتوماتیک به بازار عرضه کند تا معادلات این بخش از بازار را برهم بزند.

طراحی نخستین پژو 207i صندوقدار در ایران و معرفی دنا پلاس

افتتاح اولین پایگاه امدادی ایران خودرو

آغاز شرایط فروش نقد و اقساط سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت (اسفند 95)

آغاز طرح بازدید رایگان قبل از سفر ایساکو

فروش فوری پژو 207 جدید به مناسبت عید نوروز

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی