پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا (1)

آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا

آیین افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا امروز صبح طی مراسمی در هتل المپیک تهران برگزار شد. لازم به ذکر است، طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا از ٢٥ اسفند ماه آغاز و تا ١٤ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. به گزارش خبرنگار جوان خودرو: مهدی جمالی در مراسم افتتاح طرح خدمات و […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

آیین افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا امروز صبح طی مراسمی در هتل المپیک تهران برگزار شد. لازم به ذکر است، طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا از ٢٥ اسفند ماه آغاز و تا ١٤ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو:

مهدی جمالی در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا، تصریح کرد: اگر خودرو تولید می کنیم برای رفاه مردم است و ارائه خدمات برای آن یک خدمت فوق العاده ست.

او خطاب به نیروهای امدادی این شرکت بیان کرد: نیروهای امدادی مانند سفیران سایپا با مردم برخورد کنند و ادب و احترام را الگوی رفتار خود قرار دهند.

مدیرعامل گروه سایپا گفت: سال گذشته سایپا شیوه نوینی را در خدمت رسانی ارائه کرد و امسال ادامه همان راه را خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه سایپا ادامه داد: فرم های  نظرسنجی پس از ارائه خدمات در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و سایپا براساس نظر مردم شیوه خدمت رسانی خود را اصلاح خواهد کرد. هیچ کدام از مشتریان ما نباید در نوروز از ارائه خدمات ما ناراضی باشند.

جمالی با بیان اینکه رضایت مشتریان برای ما اهمیت ویژه ای دارد، تصریح کرد: اگر مشتریان ما در نوروز که نقطه عطف فعالیت ما است، با نگاه خوبی از سایپا جدا شوند، در توسعه بازار ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

محمد فخاری، معاون عملیات امداد خودرو سایپا، با بیان اینکه هر سال این طرح خدماتی برگزار می شود، گفت: امسال نیز طرح امداد نوروزی سایپا از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین برگزار می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی سبد قطعات، تجهیز ناوگان امدادی و پیش بینی ۶ هزار و ۵۰۰ نفر- روز کشیک از جمله اقدامات ما برای طرح امداد نوروزی سایپا است.

فخاری اظهار کرد: ۲۹۰ نمایندگی در شیفت اول و ۲۵۰ نمایندگی در شیفت دوم و همچنین ۲۳ نمایندگی شبانه روز در شهرهای بزرگ فعال خواهند بود.

 معاون عملیات امداد خودرو سایپا با بیان اینکه ساختار نظارتی برای این طرح وجود دارد، تصریح کرد: نظارت از طریق ستاد طرح، دفاتر منطقه ای، انجمن های صنفی و مدیریت بازرسی شرکت سایپا یدک صورت می پذیرد.

او با اشاره به استفاده از نرم افزارها، گفت: امسال حدود ۱۰ درصد کاهش زمان انتظار خواهیم داشت.

طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا-2

فخاری ادامه داد: در این طرح اعزام هوشمند ناوگان امدادی خواهیم داشت که با استفاده از نقشه و مکان خرابی خودرو، در سریعترین زمان ممکن نزدیکترین واحد امدادی به محل اعزام خواهد شد.

معاون عملیات گروه سایپا افزود: مشتری نیز با استفاده از پیامک ارسالی می تواند به صورت آنلاین مشخصات خودروی امدادی و مکان و موقعیت آن را پیگیری کند.

او با اشاره به نرم افزار موبایل امداد خودرو سایپا، توضیح داد: مشتریان نی توانند با استفاده از نرم افزار موبایلی به راحتی درخواست امداد کنند و همچنین امکان پیگیری فاکتورها نیز در سایت فراهم شده است.

 فخاری با اشاره به همکاری با سامانه ۱۴۱ راهداری، بیان کرد: کسانیکه نرم افزار سامانه ۱۴۱ را دارند می توانند به صورت آنلاین واحدهای امدادی سایپا را پیگیری کنند.

طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا-1

همچنین مدیرعامل امداد خودرو سایپا با اعلام خبر کلید خوردن طراح خدمات و امداد نوروزی گفت: طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا از ٢٥ اسفند ماه آغاز و تا ١٤ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

بهزاد پناهی ادامه داد: در طول این طرح بیش از 720 واحد امدادی مشتمل بر ٢٥٢ پایگاه روزانه برون شهری، ٥٢واحد شبانه روزی، ٨٦ واحد درون شهری، 220دستگاه واحد امدادی روزانه، شبانه و پیمانکار و ١١٤ دستگاه خودروسىار جهانگردی در سراسر کشور به مردم خدمت خواهند داد.

او همچنین با اشاره به فعالیت بیش از 65000نفر در طرح امداد نوروزی گفت: در این طرح علاوه بر خدمات خارج تعمیرگاهی، بالغ بر 450نمایندگی مجاز با بیش از 4500نفر پرسنل در سراسر کشور به ارائه خدمات تعمیرگاهی خواهند پرداخت.

مدیرعامل سایپا یدک در این مراسم گفت: ما برای متمایز شدن از رقبا باید یک برندسازی رفتاری داشته باشیم. برای اینکار لازم است خودمان را جای مشتری بگذاریم.

رحیم علیشاهی در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا بیان کرد: شرکت سایپا یدک و امداد خودرو ویترین شرکت سایپا هستند و عملکرد ما در نوروز می تواند نشانگر فعالیت خوب ما باشد.

او ادامه داد: مشتریان ما در موقعیت های مختلفی در طول سال قرار می گیرند که ممکن است آنها را دچار استرس کند اما اگر فعالیت ما به درستی صورت بگیرد، می تواند استرس آنها را از بین ببرد.

مدیرعامل سایپا یدک ادامه داد: شاخص انتظار در سال پیش ۳۴ دقیقه بوده که می خواهیم این شاخص را به ۳۰ دقیقه کاهش دهیم.

علیشاهی اظهار کرد: امدادخودروهای غیرمجاز از مشتریان سوءاستفاده می کنند و خواهش ما این است که مشتریان حتما با امدادخودروهای رسمی تماس گرفته و از امدادهای رسمی کمک بگیرند.

 مدیرعامل سایپا یدک با بیان اینکه شکایت مشتریان ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ واحد امدادی در سال آینده به شبکه امدادی سایپا اضافه خواهد شد و امیدواریم در این سال بتوانیم جایگاه سایپا یدک را در ارائه خدمات افزایش دهیم.

طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا

 

رتبه برتر سایپا یدک در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

فروش و نصب قطعات آپشن‌ محصولات سایپا با گارانتی سایپا یدک

آمادگی نمایندگی‌های سایپا برای سرویس‌های دوره‌ای قبل از سفر

کوییک ، عضو جدید خانواده ایکس 200

مراسم رونمایی کوییک محصول جدید سایپا + تصاویر

تولید انبوه سراتو آپشنال آغاز شد + قیمت و امکانات جدید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی