پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن و سایپا-لوگو

قرارداد سیتروئن و سایپا نهایی شد

امروز با واریز سهم یورویی شرکت پژو سیتروئن فرانسه به حساب شرکت مشترک سیتروئن- سایپا قرارداد این شرکت خودروسازی با شریک ایرانی خود نهایی شد. مدیر عامل سایپا با بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت قرارداد تولید مشترک سایپا- سیتروئن اعلام کرد، مراحل اصلاح نهایی این قرارداد با سیتروئن فرانسه سپری شده است. امروز […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

امروز با واریز سهم یورویی شرکت پژو سیتروئن فرانسه به حساب شرکت مشترک سیتروئن- سایپا قرارداد این شرکت خودروسازی با شریک ایرانی خود نهایی شد.

مدیر عامل سایپا با بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت قرارداد تولید مشترک سایپا- سیتروئن اعلام کرد، مراحل اصلاح نهایی این قرارداد با سیتروئن فرانسه سپری شده است. امروز با واریزسهم یورویی این شریک فرانسوی به حساب شرکت مشترک تاسیس شده ، قرارداد پژو- سیتروئن  با سایپا وارد مرحله اجرایی شده است.

مهدی جمالی در مورد تعیین تکلیف وضعیت سهام شرکت سایپای کاشان به عنوان آورده در قرارداد تولید مشترک با پژو – سیتروئن افزود: ارزش گذاری سهام سایپای کاشان صورت گرفته و اکنون در حال جابجایی سهام این شرکت هستیم و با پرداخت مبالغ یورویی توسط سیتروئن ، عملا سهام سایپای کاشان به این شرکت منتقل خواهد شد و قطعا این واریز وجه یورویی انجام و قرارداد مذکور تا پیش از پایان امسال نهایی و در سال آینده عملا وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

منبع: عصر خودرو

آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا

فروش و نصب قطعات آپشن‌ محصولات سایپا با گارانتی سایپا یدک

کوییک ، عضو جدید خانواده ایکس 200

مراسم رونمایی کوییک محصول جدید سایپا + تصاویر

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی