پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن موتور-پرفروش‌ترین نماینده فاو

بهمن موتور پرفروش‌ترین نماینده FAW در جهان

شرکت بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروش سواری FAW را کسب کرد. کمپانی FAW (اِف اِی دبلیو) به عنوان نخستین خودروساز چین با بیش از ۵۰ سال سابقه، محصولاتش را به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر می‌کند و شرکت بهمن موتور به عنوان نماینده رسمی خودرو‌های سواری FAW در ایران که به تولید خودرو‌های سواری این برند  در ایران می‌پردازد با […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

شرکت بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروش سواری FAW را کسب کرد.

کمپانی FAW (اِف اِی دبلیو) به عنوان نخستین خودروساز چین با بیش از ۵۰ سال سابقه، محصولاتش را به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر میکند و شرکت بهمن موتور به عنوان نماینده رسمی خودرو‌های سواری FAW در ایران که به تولید خودرو‌های سواری این برند  در ایران می‌پردازد با عرضه مدل‌های سواری B50 وB50F توانسته، سهم زیادی از بازار را در اختیار گیرد و به موفق‌ترین نماینده محصولات سواری FAW در جهان تبدیل شود. از این رو طی مراسمی در کشور چین، شرکت بهمن موتور در حضور نمایندگان سایر کشورها، به عنوان پرفروشترین نماینده FAW در جهان  معرفی شد.

مراسمی که طی روزهای 18 تا 22 اسفند با حضور شرکت‌های تولیدکننده و فروشندگان محصولات  سواری شرکت  FAW و مدیران ارشد شرکت FAWدر شهر ژیامن چین برگزار شد، شرکت‌های بهمن موتور رتبه اول بیشترین فروش و مزدا یدک رتبه دوم را در خدمات پس از فروش کسب کردند. همچنین به همین مناسبت مهندس داودزاده مدیر عامل شرکت بهمن موتور و مهندس توکلی مدیر عامل شرکت مزدا یدک با حضور در این مراسم لوح تقدیر دریافت کردند.

بهمن موتور-پرفروش‌ترین نماینده فاو

گفتنی است اولین خط تولید خودروی سواری ‌FAW در ایران در سال 2012 در شرکت بهمن موتور به بهرهبرداری رسید. که با این موضوع فصل جدیدی از تولیدات جهانی خودروهای سواری FAW  به صورت مونتاژ محصولات سواری CKD در شرکت بهمن موتور آغاز شد. به طوری که بعد از 4 سال تلاش پیوسته شرکت‌های FAW و بهمن موتور هزاران دستگاه خودرو سواری به بازار ایران راه پیدا کرد. 

همچنین هدف‌گذاری شده تا با همکاری مشترک شرکت‌های FAW و بهمن موتور تولید سالانه 10 هزار دستگاه سواری محقق شود. بر اساس گزارش به دست امده شرکت FAW در سال 2016با 15 درصد رشد نسبت به دوره قبل در صدر جدول فروش نسبت به سایر کشو‌رها قرار گرفته است.

مزدا یدک برنده جایزه 7 سال تداوم کیفیت در ارائه خدمات

صعود گروه بهمن میان شرکت های برتر ایران

شاخ به شاخ فاو بسترن آسا و لیفان ۸۲۰ +آلبوم عکس

بهمن موتور و طرح تحویل خودرو درب منزل

ارزیابی کیفیت خودرو های ساخت داخل (ویژه بهمن 95)

گرهمایی مشتریان ایسوزو با پیمایش یک میلیون کیلومتر + تصاویر

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی