پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیمان کارگر_رنو

پیمان کارگر به نیسان می رود

با تغییرات مدیریتی در اتحاد رنو نیسان میتسوبیشی، پیمان کارگر مدیرعامل فعلی رنوپارس و معاون فروش منطقه‌ای رنو در منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند (AMI)، از تاریخ 12 فروردین ماه 1396 مدیر کل نیسان در منطقه AMI خواهد بود. از تاریخ اعلام شده پاسکال فلتن، مدیر فعلی پروژه ایران، مدیرکل رنو در ایران خواهد بود […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

با تغییرات مدیریتی در اتحاد رنو نیسان میتسوبیشی، پیمان کارگر مدیرعامل فعلی رنوپارس و معاون فروش منطقه‌ای رنو در منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند (AMI)، از تاریخ 12 فروردین ماه 1396 مدیر کل نیسان در منطقه AMI خواهد بود.

از تاریخ اعلام شده پاسکال فلتن، مدیر فعلی پروژه ایران، مدیرکل رنو در ایران خواهد بود و رامتین اسماعیلی، قائم مقام فعلی پیمان کارگر در رنو پارس، به عنوان مدیرعامل رنوپارس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

‎پیمان کارگر فعالیت خود را در ایران به عنوان بازوی نظارتی اتحاد رنو نیسان میتسوبیشی بر تمامی برندهای زیر مجموعه این اتحاد ادامه خواهد داد. مذاکرات خودرویی رنو در ایران نیز که در حال حاضر روندی مثبت برای امضا قرارداد با سازمان گسترش را طی می کند، همچنان تحت نظارت مستقیم پیمان کارگر ادامه خواهد داشت.
‎پیمان کارگر، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی از فرانسه و رشته مدیریت بازرگانی از مدرسه بازرگانی لندن (London Business School) است. او از سال 1996 به رنو فرانسه ملحق شده و سمت های مختلفی را در این شرکت فرانسوی عهده دار بوده است. کارگر در سال 2010 به مدیرعاملی رنو پارس منصوب شد و از آن زمان تحولات مثبت زیادی در کسب و کار رنو در ایران ایجاد کرد.او از سال 2014 معاون منطقه ای رنو در آفریقا، خاورمیانه و هند شد و به این ترتیب مسئولیت بیش از 80 کشور برای گروه خودروسازی رنو به او واگذار شد. کارگر یکی از چهره های موفق شناخته شده ایرانی در صنعت خودرو به شمار می رود. او در سال 2012 از سوی کارلوس گون به عنوان مدیر نمونه سال انتخاب شد.
‎پاسکال فلتن، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از فرانسه، از سال 1993 به رنو ملحق شد و در طول این مدت مسئولیت های مختلفی در شرکتهای تابعه اتحاد رنو نیسان دارا بوده است که از آن جمله می توان به مدیر ارشد کیفیت در رنو اسپانیا، مدیر ارشد مهندسی کیفیت در نیسان، معاون کیفیت و مدیرعامل در آوتواز و همچنین معاون ارشد تولید و زنجیره تامین در منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند اشاره کرد.
‎رامتین اسماعیلی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از ایران است. او همکاری خود را با گروه خودروسازی رنو در سال 2005 با پیوستن به رنو پارس آغاز کرد و مسئولیت های مختلفی را تا به امروز در شرکت رنو ، از جمله مدیرعاملی شرکت اتوشاسی اینترنشنال پارس، کارخانه شاسی سازی رنو در ایران را به عهده داشته است.

تست فنی جامع رنو کولئوس جدید در کویر و کوهستان (گزارش)

تولید مستقل خودروهای ارزان قیمت در ایران توسط رنو

هاکی روی برف با رنو کولئوس جدید (2017)

نشست خبری طراح ارشد رنو – گزارش اختصاصی

رتبه دهم ایران میان کشورهای مونتاژ کننده رنو

نشست خبری مدیرعامل رنو پارس، رنو کوئید به ایران خودرو رسید

همکاری پارس خودرو و نیسان

مقایسه‌ای میان هیوندای سانتافه و نیسان ایکس تریل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی