پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه-رانندگی_پلیس

ارسال پیامک تخلفات رانندگی

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ, از تاریخ 23 دی ماه تخلفات رانندگی بعد از تایید نهایی به شماره تماس رانندگان ارسال می شود. سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص سامانه ارسال پیامک تخلفات به صورت آنی و تایید شده نهایی گفت: از تاریخ 23 دی ماه تخلفات رانندگی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ, از تاریخ 23 دی ماه تخلفات رانندگی بعد از تایید نهایی به شماره تماس رانندگان ارسال می شود.

سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص سامانه ارسال پیامک تخلفات به صورت آنی و تایید شده نهایی گفت: از تاریخ 23 دی ماه تخلفات رانندگی بعد از تایید نهایی به شماره تماس رانندگان ارسال می شود.

وی افزود: همچنین به منظور اثربخشی مطلوب و اطلاع رسانی سریع به شهروندان، از تاریخ 9 اسفند ماه ارسال پیامک آنی (ویژه تخلفات حادثه ساز) به رانندگان راه اندازی گردید و طی آن روزانه 15000 پیامک تخلفات رانندگی حادثه ساز به رانندگان ارسال می شود.

رییس پلیس راهور تهران همچنین درخصوص اصلاح اطلاعات ، آدرس و شماره تماس مالکان خودرو افزود: مالکان خودروها می توانند از طریق سایت راهور 120 و تکمیل فرم مشخصات یا با مراجعه حضوری به واحدهای شماره گذاری یا دفاتر پلیس 10+ نسبت به اصلاح مشخصات خود از جمله آدرس و شماره تماس اقدام نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی