پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

audi-q7-s-electric-turbo-آئودی Q7

آئودی نیز خودروی برقی می سازد

آئودی نیز به خودروهای برقی روی آورده و اعلام کرده است که تا سال 2020 سه خودروی برقی متفاوت عرضه خواهد کرد. دو مدل از این خودروها کراس اوور بوده و یکی از آن ها خودرویی کامپکت خواهد بود. این مدل ها به طیف رو به رشد شاسی بلندهای هیبریدی ملحق خواهند شد. اولین مدل […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱ فروردین ۱۳۹۶

آئودی نیز به خودروهای برقی روی آورده و اعلام کرده است که تا سال 2020 سه خودروی برقی متفاوت عرضه خواهد کرد.

دو مدل از این خودروها کراس اوور بوده و یکی از آن ها خودرویی کامپکت خواهد بود. این مدل ها به طیف رو به رشد شاسی بلندهای هیبریدی ملحق خواهند شد. اولین مدل این خودروها که تایید شده شاسی بلندی e-tron است که سال آینده با طیف حرکتی 482 کیلومتر به فروش خواهد رسید. آئودی با این مدل در پی رقابت با مدل X تسلا است.

مدل دوم این خودروساز e-tron اسپرتبک نامیده می شود. این خودرو همچون Q8 ترکیبی از ارتفاع سواری بالا با طراحی کوپه شکل خواهد داشت. گمان می رود در سال 2019 شاهد عرضه این مدل باشیم. و در آخر، آئودی تصمیم دارد پلتفرم MEB فولکس واگن را برای خودروی برقی کامپکت خود استفاده کند. این خودرو که قرار است در سال 2020 عرضه شود دارای طیف حرکتی 595 کیلومتر با هر بار شارژ خواهد بود.

البته آئودی برنامه های بیش تری داشته و تصمیم دارد مدل های برقی خود را بیش تر کرده و برای هر یک از مدل های اصلی خود نیز نسخه ای برقی تولید کند. آئودی پیش بینی می کند که خودروهای برقی یک سوم از فروشش در سال 2025 را به خود اختصاص دهند.

منبع: خبر خودرو

سوپر اسپرت های کم دردسر!

اسپرت سواری با کراس اوورهای گران قیمت

میتسوبیشی مطمئن ترین خودرو در بازار آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی