پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

toyota-yaris-تویوتا_یاریس_فیس_لیفت_2017

رونمایی از تویوتا یاریس فیس لیفت به همراه مشخصات فنی

تویوتا یاریس فیس لیفت که یک هاچ بک کوچک است خودرویی مناسب برای مصارف شهری است که معمولاً مورد توجه خانم قرار می گیرد.  این دومین فیس لیفتی است که روی یاریس انجام شده و شامل چراغ های جلو، جلوپنجره، سپرهای عقب و جلو و طراحی مجدد چراغ های عقب می‌باشد که تا روی درب […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱ فروردین ۱۳۹۶

تویوتا یاریس فیس لیفت که یک هاچ بک کوچک است خودرویی مناسب برای مصارف شهری است که معمولاً مورد توجه خانم قرار می گیرد.

 این دومین فیس لیفتی است که روی یاریس انجام شده و شامل چراغ های جلو، جلوپنجره، سپرهای عقب و جلو و طراحی مجدد چراغ های عقب می‌باشد که تا روی درب صندوق کشیده شده است.

مشخصات فنی تویوتا یاریس فیس لیفت (2017)

در بعد فنی نیز یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۴ اسب بخاری با ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور به فهرست انتخاب ها اضافه شده که البته فقط برای بازار اروپا قابل سفارش بوده و در بازارهایی مانند استرالیا عرضه نخواهد شد.

یاریس در سه تیپ مختلف عرضه خواهد شد که نسخه پایه با گیربکس ۵ دنده دستی قیمتی معادل ۱۵۲۹۰ دلار و با گیربکس اتوماتیک معادل ۱۶۸۲۰ دلار خواهد داشت. در زیر کاپوت تیپ پایه یک پیشرانه ۱٫۳ لیتری ۴ سیلندر بنزینی قرار دارد که ۸۱ اسب بخار قدرت و ۱۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

toyota-yaris-تویوتا_یاریس_فیس_لیفت_2017_فضای داخلی

تجهیزات استانداردی که در این مدل وجود دارد عبارتند از رینگ های فولادی ۱۵ اینچی، دوربین عقب، ۷ ایربگ، فرمان برقی، ترمزهای دیسکی در عقب و جلو، صندلی های پارچه ای که قابلیت در عقب قابلیت تا شدن نیز دارند.

سامانه ارتباطی سرگرمی یاریس نیز شامل سیستم صوتی با ۶ بلندگو و بلوتوث می‌باشد که از طریق نمایشگر لمسی ۶٫۱ اینچی قابل دسترسی است. همچنین با استفاده از کنترل های روی فرمان نیز می‌توان عملکرد های اصلی را کنترل کرد. در زمینه ایمنی یاریس علاوه بر ۷ ایربگ ذکر شده به هشدار حرکت بین خطوط، پیشگیری از برخورد از جلو و چراغ هایی با شعاع نوری زیاد مجهز شده است.

toyota-yaris-تویوتا_یاریس_فیس_لیفت_2017_نمای-عقب

پس از تیپ پایه نوبت به تیپ SX می‌رسد که با گیربکس دستی ۱۷۳۳۰ دلار و با گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ۱۸۸۶۰ دلار قیمت خواهد داشت. پیشرانه این مدل شامل یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر بنزینی به قدرت ۱۰۴ اسب بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتن متر خواهد بود.

و سرانجام به بالاترین تیپ یعنی ZR می‌رسیم که فقط با گیربکس ۴ دنده اتوماتیک و با قیمت ۲۲۴۷۰ دلار عرضه می‌شود. موتور این مدل همانند تیپ قبلی خود می‌باشد اما به امکاناتی مانند رهیاب ماهواره ای، صندلی های جلوی اسپرت، پکیج ایمنی مخصوص تویوتا و چراغ های LED در جلو مجهز است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی