پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Mansory-Porsche-Panamera-at-Geneva-2017-پورشخ پانامرا_تیونینگ منصوری

پیام تیونینگ منصوری برای جوانان ایرانی

تیونینگ منصوری که یکی از شناخته شده ترین های دنیا در این عرصه است در نمایشگاه خودرو ژنو حضور داشته است و پیامی واقع بینانه برای جوانان ایرانی داشته است. این‌که در میان برندهای بزرگ و نام‌آشنایی که در نمایشگاه ژنو به چشم می‌خورند، برندی هم‌نام با خودت ببینی، بسیار خوشحال‌کننده است. غرفه منصوری در […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۳ فروردین ۱۳۹۶

تیونینگ منصوری که یکی از شناخته شده ترین های دنیا در این عرصه است در نمایشگاه خودرو ژنو حضور داشته است و پیامی واقع بینانه برای جوانان ایرانی داشته است.

این‌که در میان برندهای بزرگ و نام‌آشنایی که در نمایشگاه ژنو به چشم می‌خورند، برندی هم‌نام با خودت ببینی، بسیار خوشحال‌کننده است. غرفه منصوری در نمایشگاه ژنو توجه همه را به خود جلب کرد. هم شکل چیدمان غرفه و هم ماشین‌هایی که در آن وجود داشت، بسیار قابل ملاحظه و چشمگیر بود.

کوروش منصوری، مالک این برند آلمانی که در زمینه تیونینگ خودروهای فوق‌لوکس نامی جهانی است، در غرفه حضور داشت و دائما در حال برگزاری جلسات با شرکت‌های مختلف بود. در روز دوم نمایشگاه، در مجال کوتاهی بین دو جلسه کاری، توانستیم مصاحبه‌ای صمیمی با این ابرمرد دنیای تیونینگ داشته باشیم.

MANSORY_tuning_تیونینگ_منصوی_کوروش

کوروش منصوری

سوالی که شاید برای بسیاری از طرفداران محصولات شما پیش آمده باشد، این است که انتخاب ماشین‌ها چگونه صورت می‌گیرد؟ آیا شما خودروهای خاصی را انتخاب می‌کنید یا برندها شما را انتخاب می‌کنند؟
انتخاب مدل‌ها توسط خودم صورت می‌گیرد. ما باید ماشین‌ها را دستچین کنیم زیرا ماشین‌های مورد انتخاب ما بسیار گران هستند و سعی می‌کنیم این انتخاب به‌گونه‌ای صورت بگیرد که بتوانیم مشتری مناسبی را در بازار برای محصولات‌مان پیدا کنیم.


تیونینگ بدنه انواع خودروهای خارجی با کیت های اصلی در اتو آپ

(اینجا کلیک  کنید و آشنا شوید)


به طور کلی چه ویژگی‌هایی در محصولات منصوری وجود دارد که آن را از سایر برندهای شاخص در دنیای تیونینگ متمایز می‌کند؟
نمی‌توان به این سوال پاسخ داد، زیرا هر کسی به شیوه خودش تلاش می‌کند و نتیجه‌ای متفاوت می‌گیرد. مهم‌ترین نکته‌ای که چه منصوری و چه برندهای دیگر تیونینگ آن را دنبال می‌کنند، حداکثر کردن رضایت مشتریان است.

2017-mansory-maserati-levante-مازاراتی_تیونینگ منصوری

در سال‌های اخیر منصوری به تولید لوازم جانبی (اصطلاحا اکسسوری) روی آورده است. آیا برنامه‌ای جدی برای ورود به دنیای مد هم دارید؟
بله، قصد داریم به تدریج وارد دنیای مد هم بشویم. البته در وهله اول می‌خواهیم کارهای مربوط به خودروهای‌مان را تکمیل کنیم اما بعد از آن و به‌زودی پا به عرصه مد نیز خواهیم گذاشت.

برای خوانندگان «دنیای خودرو»، خصوصا جوانان بااستعدادی که موفقیت چشمگیر شما را الگو قرار داده‌اند، چه پیامی دارید؟‌ آیا فکر می‌کنید برای داشتن چنین موفقیتی باید از ایران خارج شد؟
موفقیت چیزی نیست که لزوما در خارج از ایران به دست بیاید و هر کس باید خودش هر جایی که زندگی می‌کند، به بهترین شکل به اهداف خود دست‌ یابد. این‌‌که تصور کنیم حتما می‌‌توان در خارج‌ کشور به موفقیت دست پیدا کرد، تصور اشتباهی است.
اگر کسی بتواند در کشور خودش کاری را که می‌خواهد انجام دهد، اشتباه است که به خارج رفتن فکر کند. زیرا سختی‌های زندگی در خارج خیلی بیشتر از ایران است. فکر نکنید ما به‌راحتی به این موفقیت رسیده‌ایم، بلکه سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ایم.

انتشار تصویر تیزری از بنتلی بنتایگا تیونینگ شده منصوری

آوانتادور منصوری، با 819 اسب بخار!

شیطنت منصوری با مازراتی گیبلی

پانامرای منصوری ، سریع و خشن !

منصوری ، همچنان به دنبال S63

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • ابوالفضل هاشمی | 08/01/1400 در 13:25

    سلام ببخشید شما تنوع رینگ خودرو های خودتونو باید اضافه چون سعی کنید برای تبلیغ از کار های خود از خود رو های معروف تر و پور طرفدار تر مثل لا فراری، فورد موستانگ ، فورد موستانگ کلکسیونی سریع لامبورگینی های خاص مانند ونوو استفاده کنید مشکلبعدی اینه که شما فقط تیونیگ خود را بر روی اتومبیل گزاشته اید اما باید تیونگ موتور سیکلت های سنگین هم کار کنید

  • ابوالفضل هاشمی | 11/01/1400 در 18:41

    سلام ببخشید شما تنوع رینگ خودرو های خودتونو باید اضافه چون سعی کنید برای تبلیغ از کار های خود از خود رو های معروف تر و پور طرفدار تر مثل لا فراری، فورد موستانگ ، فورد موستانگ کلکسیونی سریع لامبورگینی های خاص مانند ونوو استفاده کنید مشکلبعدی اینه که شما فقط تیونیگ خود را بر روی اتومبیل گزاشته اید اما باید تیونگ موتور سیکلت های سنگین هم کار کنید لطفا اگر پیام من به دست شما رسیده به من اطلاع دهید ممنون

کیوسک مطبوعاتی