پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس چینی_آکیا

انتخاب شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان مدیر بخش خاورمیانه UTTP

شرکت واحد اتوبوسرانی از سوی اتحادیه بین المللی حمل و نقل عمومی به عنوان مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا این اتحادیه انتخاب شد. به نقل از ایلنا، اتحادیه بین المللی حمل و نقل عمومی موسوم به UITP که مدیریت تخصصی حمل و نقل عمومی را در سراسر جهان عهده دار است و طی سالیان […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

شرکت واحد اتوبوسرانی از سوی اتحادیه بین المللی حمل و نقل عمومی به عنوان مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا این اتحادیه انتخاب شد.

به نقل از ایلنا، اتحادیه بین المللی حمل و نقل عمومی موسوم به UITP که مدیریت تخصصی حمل و نقل عمومی را در سراسر جهان عهده دار است و طی سالیان گذشته گام های موثری در زمینه نظارت راهبردی و ارائه پیشنهادات سازنده در راستای افزایش بهره‌وری و استانداردسازی امور حمل و نقل عمومی در سطح کشورهای عضو برداشته است،

اخیراً با ارسال ابلاغیه‌ای خطاب به پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ایشان را بعنوان مدیر کمیته اجرائی MENA که مسئولیت UITP در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را دارد منصوب کرده است.

آقای آلن فلاش دبیر کل اتحادیه بین المللی حمل و نقل عمومی در حکم صادره آرزو کرده از تاریخ ژوئن سال 2017 همزمان با اجلاس جهانی UITP که در کشور کانادا برگزار می گردد ایران با تحویل این پست بتواند گام های مؤثری در راه تحقق اهداف سازمان جهانی UITP در سطح کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا بردارد.

مخالفت فرمانداری با افزایش نرخ کرایه ها

افزایش کرایه تاکسی ،مترو و اتوبوس در انتظار تایید فرمانداری

خدمات ویژه اتوبوسرانی تهران در ۱۲ و ۱۳ فروردین

کارپینو ، رقیب جدید تاکسی های آنلاین در ایران

مجوز دریافت پلاک ملی برای اتوبوس تیم ملی فوتبال

بازگشت اتوبوس های دو طبقه پس از ۳ دهه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی