پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو_فروش

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو (اردیبهشت 96)

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می‌رساند، شرايط پیش فروش ارديبھشت 96 به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 96/02/01 لغایت 96/02/31 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2 و 3) ارائه مي گردد. – در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراھم می باشد. نکات مھم در […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می‌رساند، شرايط پیش فروش ارديبھشت 96 به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 96/02/01 لغایت 96/02/31 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2 و 3) ارائه مي گردد.

– در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراھم می باشد.

نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی:

· ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

· ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 96/02/01 مي باشد.

شرایط پیش فروش عادی محصولات ایران خودرو

 

توضیحات مهم :

 -هدیه فروش تعهدي -در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدي و دریافت خودرو -در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتري کسر می گردد.

 -در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد.

 -هدیه فروش تعهدي صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدي اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

 -هدیه فروش تعهدي فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدي به مشتریان ارائه نخواهد شد.

 -کلیه مبالغ به ریال است.

 

محصولات میتسوبیشی را به صورت اقساطی بدون بهره بخرید (اردیبهشت 96)

خواب زمستانی بازار خودرو در روزهای بهاری

قیمت فاو بسترن B50F ( آسا ) آعلام شد+نحوه فروش

شرایط فروش رنوهای نگین خودرو با قیمت سال ۹۵

خرید رنو ساندرو منوآل با پیش پرداخت 17 میلیونی (فروردین 96)

آغاز شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی