پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک اتوبان تهران کرج

ترافیک در مسیرهای منتهی به جاده چالوس

بر اساس آخرین اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسیر چالوس در اکثر مقاطع شاهد حرکت روان خودروها بوده و در این میان برخی از مسیرهای منتهی به جاده چالوس دارای ترافیک نیمه سنگین است. به نقل از میزان، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسیر آزادراه کرج_قزوین […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

بر اساس آخرین اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسیر چالوس در اکثر مقاطع شاهد حرکت روان خودروها بوده و در این میان برخی از مسیرهای منتهی به جاده چالوس دارای ترافیک نیمه سنگین است.

به نقل از میزان، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسیر آزادراه کرج_قزوین وضعیت ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده، به گونه‌ای که میانگین سرعت خودروها 80 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد خودروها 1732 خودرو است.

مسیر چالوس در مقطع آزادراه کرج –قزوین(ترمینال کلانتری) وضعیت ترافیکی نیمه سنگین با میانگین تردد 1722 خودرو و میانگین سرعت 98 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

در مقطع آزاد راه کرج-پل کلاک از وضعیت ترافیکی نیمه سنگین برخوردار بوده به گونه‌ای که حرکت خودروها با سرعت 68 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 1794 خودرو اعلام شده است.

در مقطع کرج – چالوس مقطع گچسر میانگین سرعت حرکت خودروها روان با میانگین سرعت 60 کیلومتر بر ساعت و تردد 98 خودرو گزارش شده است.

ترافیک تهران منتظر یک تلنگر برای قفل شدن

نقش ۴۰ درصدی موتورسیکلت ها در تصادفات شهری

اجرای محدودیت‌های جدید برای تازه گواهینامه گرفته‌ها

بازدید فرماندهان نيروي انتظامي و پليس راهور از ایران خودرو دیزل

20 هزار تومان جریمه به ازای هر ساعت تردد در طرح ترافیک

جریمه و توقیف موتورسیکلت هایی که در پیاده روها تردد می کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی