پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو کرمانشاه

ایران خودرو کرمانشاه آماده تولید آزمایشی

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه گفت: اواخر هفته آینده آماده تولید آزمایشی هستیم، اما هنوز زمان بهره‌برداری دقیق از پروژه ایران خودرو کرمانشاه مشخص نیست. محمد ملکی  در خصوص آخرین وضعیت پروژه ایران خودرو کرمانشاه اظهار کرد: اکنون سایت ما برای افتتاح آماده است، اما زمان دقیق بهره‌برداری از این کارخانه به تصمیم مدیرعامل ایران خودرو […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه گفت: اواخر هفته آینده آماده تولید آزمایشی هستیم، اما هنوز زمان بهره‌برداری دقیق از پروژه ایران خودرو کرمانشاه مشخص نیست.

محمد ملکی  در خصوص آخرین وضعیت پروژه ایران خودرو کرمانشاه اظهار کرد: اکنون سایت ما برای افتتاح آماده است، اما زمان دقیق بهره‌برداری از این کارخانه به تصمیم مدیرعامل ایران خودرو و استاندار کرمانشاه بستگی دارد.

وی با بیان اینکه اواخر هفته آینده تولید آزمایشی خواهیم داشت، تاکید کرد: اکنون تمام کارهای سایت انجام شده و قطعات نیز وارد سایت شده است.

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه افزود: به این دلیل تولید آزمایشی را به اواخر هفته آینده موکول کردیم که نیروهای ما در مرحله آموزش در سایت‌های ایران خودرو در نقاط دیگر هستند.

به گفته ملکی در این مرحله 85 نفر جذب شده که در حال گذراندن آموزش‌های تئوری و عملی هستند و سایر نیروها نیز به تدریج جذب خواهند شد.

وی اشتغالزایی فاز اول این پروژه را 187 نفر اعلام کرد.

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه ظرفیت تولیدی این واحد را 15 هزار دستگاه خودرو پژوه پارس دانست و یادآوری کرد: در فاز اول به صورت یک شیفت کار خواهیم کرد و تا پایان سال 96 دو شیفت را برای افزایش دو برابری ظرفیت راه‌اندازی خواهیم کرد.

ملکی کل اعتبار این پروژه را نیز 57 میلیارد تومان برآورد کرد که تاکنون 70 درصد آن جذب شده و گفت: از این رقم 45 میلیارد تومان سهم تسهیلات بانکی و مابقی آورده گروه صنعتی ایران خودرو است.

بازدید سرزده مدیر عامل ایساکو از نمايندگي هاي استان گیلان

گزارشی از آمار تولید و فروش محصولات ایران خودرو

قیمت احتمالی پژو 2008 مشخص شد

شرایط فروش نقد و اقساط سوزوکی گرندویتارا به مناسبت عید مبعث

بازدید فرماندهان نيروي انتظامي و پليس راهور از ایران خودرو دیزل

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو (اردیبهشت 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی