پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آتش سوزی خیابان پلیس-شریعتی-1

نشت بنزین و آتش سوزی در خیابان شریعتی تهران + عکس

نشت بنزین از پمپ بنزینی در تقاطع خیابان شریعتی و مطهری و ورود آن به جوی آب سبب آتش گرفتن آن در بخش هایی از خیابان شریعتی و سوختن چند خودرو شد.   به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد رازقی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، در این باره گفت: گویا نشت بنزین از […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

نشت بنزین از پمپ بنزینی در تقاطع خیابان شریعتی و مطهری و ورود آن به جوی آب سبب آتش گرفتن آن در بخش هایی از خیابان شریعتی و سوختن چند خودرو شد.

  به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد رازقی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، در این باره گفت: گویا نشت بنزین از پمپ بنزین واقع در خیابان شریعتی وارد جوی آب شده و در طول حدود 200 متر از جوی آب خیابان شریعتی حریقی رخ داده بود که پلیس بلافاصله در طول خیابان های ملک و خیابان پلیس محدودیت موقت تردد ایجاد کردند. 

آتش سوزی خیابان پلیس-شریعتی-1

وی با بیان اینکه شهروندان با استفاده از کپسول های خاموش کننده اقدام به اطفای حریق کردند، گفت: این حادثه حوالی ساعت 12:45 رخ داده و دقایقی بعد نیز شعله های آتش خاموش شده و پلیس نیز محدودیت تردد را لغو کرد.

 
 سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: آتش نشانان پس از اعلام این حادثه خود را به محل حادثه رسانده نسبت به ایمن سازی و اطفای حریق اقدام کردند.

گفته می شود به 10 خودرو و تعدادی درخت در این آتش سوزی خسارت وارد شده.

تاثیرات آتش سوزی شرکت کروز بر روند تولید خودرو

برگزاری سمینار تخصصی آلودگی هوا توسط ایرتویا

آتش سوزی در انبار شرکت کروز

جزییات انفجار تریلی حامل مهمات در نزدیکی قزوین

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی