پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا سراتو کوپ

تولید کیا سراتو کوپ متوقف شد

کیا سراتو کوپ قربانی علاقه رو به کاهش بازار برای خودروهای کوچک شد و شرکت کیا طی یک گزارش اعلام کرد تولید این خودرو متوقف شده است. با تأیید کمپانی کیا مبنی بر توقف تولید کیا سراتو کوپه، این خودرو اکنون آخرین قربانی علاقه رو به کاهش بازار برای خودروهای کوچک محسوب می‌شود. شرکت کیا […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

کیا سراتو کوپ قربانی علاقه رو به کاهش بازار برای خودروهای کوچک شد و شرکت کیا طی یک گزارش اعلام کرد تولید این خودرو متوقف شده است.

با تأیید کمپانی کیا مبنی بر توقف تولید کیا سراتو کوپه، این خودرو اکنون آخرین قربانی علاقه رو به کاهش بازار برای خودروهای کوچک محسوب می‌شود. شرکت کیا در پی انتشار یک گزارش در این رابطه در وب سایت کارز دایرکت این خبر را تأیید کرد.

جیمز هوپ، سخنگوی کیا در این مورد می‌گوید: “برای هماهنگی بهتر با علایق مشتری‌ها، شرکت خودروسازی کیا تولید مدل دو درب سراتو را با توجه به کاهش میزان فروش مدل 2016 این خودرو متوقف کرده است.”

هوپ در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نکته‌ای جالب اشاره و می‌گوید که این توقف تولید، با وجود ثبت رکورد فروش مجموعه مدل‌های سراتو در سال 2016 و سه ماهه اول سال 2017 انجام گرفته است. ظاهراً، سراتو کوپه فروش خوبی نداشته است، شاید یکی از دلایل این موضوع را به روز رسانی دیگر مدل‌های سراتو برای سال 2017 و بدون تغییر ماندن مدل کوپه این خودرو بتوان ذکر کرد.

کسانی که می‌خواهند یک سراتو کوپه مدل 2016 را با تخفیفی خوب خریداری کنند، در حال حاضر دو نسخه از این خودرو برای فروش موجود است. نسخه اول، به نام EX، از یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر با 173 اسب بخار نیرو استفاده می‌کند و مدل قوی‌ترSX، نیروی 201 اسب بخاری خود را از یک موتور 1.6 لیتری توربو تأمین می‌کند.

چین؛ قدرت نوظهور صنعت خودرو جهان

کالیپر ترکیبی لغزشی الکترومکانیکی ترمز برمبو

دانستنی‌های جذاب درباره کیا ریو جدید

هیوندای ix35 جدید مخصوص بازار چین

جگوار اف-پیس برنده جایزه بهترین طراحی و بهترین خودرو سال 2017

DS پیشتاز فناوری خودران در گروه پژو-سیتروئن

صفر تا صد 3.5 ثانیه ای با جیپ گرندچروکی ترک هاوک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی