پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 2008

توليد پژو ٢٠٠٨ در سالن شماره يك ايران خودرو در حال انجام است

توليد انبوه پژو ٢٠٠٨ طبق برنامه ريزي كه از روز نخست انجام شده بود در سالن مونتاژ شماره يك ايران خودرو آغاز شد و در حال انجام است. با وجود مطلب منتشر شده در برخي رسانه ها، توليد پژو ٢٠٠٨ در خطوط توليد و مونتاژ ايران خودرو در حال انجام است و محصولات توليدي نيز […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

توليد انبوه پژو ٢٠٠٨ طبق برنامه ريزي كه از روز نخست انجام شده بود در سالن مونتاژ شماره يك ايران خودرو آغاز شد و در حال انجام است.

با وجود مطلب منتشر شده در برخي رسانه ها، توليد پژو ٢٠٠٨ در خطوط توليد و مونتاژ ايران خودرو در حال انجام است و محصولات توليدي نيز به زودي با اجراي طرح فروش به بازار عرضه خواهد شد.

توليد انبوه اين محصول طبق برنامه ريزي كه از روز نخست انجام شده بود در سالن مونتاژ شماره يك ايران خودرو آغاز شد و در حال انجام است.

از ابتدا نيز قرار براين بود كه توليد انبوه محصول پژو ٢٠٠٨ در همين سالن انجام شود.

در خبر منتشر شده در برخي رسانه ها، اعلام شده كه افتتاح خط توليد پژو ٢٠٠٨ در سالن مونتاژ شماره ٤ صورت گرفت. اين ادعاي نادرست در حالي مطرح شده، كه آغاز توليد اين محصول با حضور مسئولان و البته خبرنگاران رسانه هاي همگاني در سالن شماره يك آغاز شد.

گروه صنعتي ايران خودرو از رسانه هاي محترم انتظار دارد در همه شرايط، به ويژه در آستانه انتخابات، از نگاه سياسي و جناحي به حوزه صنعت و توليد كشور دوري كرده و و در جهت تحقق منويات رهبر انقلاب اسلامي در سال اقتصاد مقاومتي؛ توليد و اشتغال حركت كنند.

تولید پژو ۲۰۰۸ ، کابوسی برای جولان چینی ها

آغاز توليد انبوه دناپلاس و پژو ۲۰۰۸ با حضور رئيس جمهوري

پیش فروش پژو ۲۰۰۸ چه زمانی آغاز می‌شود؟

قیمت احتمالی پژو 2008 مشخص شد

تولید اولین دستگاه پژو 2008 در ایران خودرو

چهره متفاوت بازار خودرو در سال ۹۶

پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت در نمایشگاه خودرو تهران

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی