پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو کرج

پذیرش مسافر خط ۵ مترو تهران در روزهای جمعه

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: خط پنج مترو تهران ، جمعه‌ها تا پایان اردیبهشت به مسافران خدمات ارائه می‌کند. به نقل از فارس، احسان مقدم افزود: بر اساس اعلام قبلی خط 5 مترو تهران تا پایان شهریور به منظور انجام عملیات بهسازی جمعه‌ها سرویس دهی نداشت اما در حال […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: خط پنج مترو تهران ، جمعه‌ها تا پایان اردیبهشت به مسافران خدمات ارائه می‌کند.

به نقل از فارس، احسان مقدم افزود: بر اساس اعلام قبلی خط 5 مترو تهران تا پایان شهریور به منظور انجام عملیات بهسازی جمعه‌ها سرویس دهی نداشت اما در حال حاضر به منظور آماده سازی کارگاه‌ها جهت ادامه کار، عملیات بهسازی خط تهران – کرج در 22 و 29 اردیبهشت انجام نمی‌شود و مسافرگیری طبق برنامه قبلی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص ساعت فعالیت این خط در روزهای جمعه باقی مانده ماه اردیبهشت افزود: سرویس دهی در این روزها از 6 صبح آغاز و تا ساعت 21 و سی دقیقه ادامه خواهد داشت.  فاصله گذر قطارها نیز همانند برنامه روزهای تعطیل است.

خط ۵ مترو تهران تا پایان شهریور در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد:

مقدم خاطر نشان کرد: از ابتدای خرداد انجام عملیات بهسازی در روزهای جمعه از سر گرفته می‌شود و خط پنج مترو تهران تا پایان شهریور در این روز، پذیرش مسافر نخواهد داشت.

خدمات ویژه مترو به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

تمام ایستگاه های مترو به آسانسور مجهز می شوند

فرهنگ ترافیک و طراحی خیابان ها سد راه توسعه LRT

تمهیدات اتوبوسرانی برای نمایشگاه کتاب

تجهیز تاکسی ها به دستگاه کارتخوان در سال 96

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی