پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای سانتافه-هیوندای توسان

آیا کرمان موتور سانتافه و توسان تولید می کند؟

پس از قرارداد کرمان موتور با هیوندای در زمینه تولید و عرضه هیوندای i20 و i10 ، به تازگی اخبار منتشر شده از این شرکت، احتمال عرضه دو محصول پرطرفدار دیگر هیوندای یعنی سانتافه و توسان را تقویت می کند. بهمن ماه سال گذشته، مدیرعامل گروه خودروسازی کرمان موتور از قرارداد با هیوندای به منظور تولید و عرضه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

پس از قرارداد کرمان موتور با هیوندای در زمینه تولید و عرضه هیوندای i20 و i10 ، به تازگی اخبار منتشر شده از این شرکت، احتمال عرضه دو محصول پرطرفدار دیگر هیوندای یعنی سانتافه و توسان را تقویت می کند.

بهمن ماه سال گذشته، مدیرعامل گروه خودروسازی کرمان موتور از قرارداد با هیوندای به منظور تولید و عرضه 3 مدل i20 ، i10 و اکسنت خبر داد؛ در همین راستا فروش دو مدل i20 و i10 از اسفند ماه سال 95 آغاز و با استقبال روبرو شد.

سامان فیروزی خاطرنشان کرد: شهریور ماه سال 96 هیوندای اکسنت با ساخت داخل 30 درصد و در فاز دوم نیز خودروی الانترا با ساخت داخل 30 درصد در آذر ماه 96 به بازار عرضه خواهد شد.

به تازگی کرمان موتور تصاویر و کاتالوگ هیوندای سانتافه و توسان را در اداره تحویل خود قرار داده، که در این تصاویر مشخص است و عرضه این دو مدل از سوی این شرکت نیز وجود دارد. احتمالی که اگر محقق شود، کرمان موتور را به تولید و عرضه کننده اصلی این برند پرطرف دار در ایران تبدیل می کند.

منبع: خبرماشین

 

شرایط فروش جک j5 اتوماتیک (اردیبهشت 96)

جهش ژنتیکی هیوندای i20 / مقایسه نسخه وارداتی و تولید داخل

لیفان 820 را با 40 میلیون تومان پیش خرید کنید

فروش اقساطی شاسی‌بلندهای کرمان موتور در طرح عید تا عید(اردیبهشت 96)

قیمت جدید هیوندای i10 و هیوندای i20 مشخص شد

کرمان موتور هیوندای النترا تولید می‌کند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی