پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل عمومی

مسیرهای پیشنهادی برای رسیدن به شهر آفتاب با وسایل نقلیه عمومی

برای اینکه سفری آسان، ارزان و سریع برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر آفتاب داشته باشیم، می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد. به نقل از فارس، اینکه چگونه با استفاده از حمل و نقل عمومی می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی  کتاب در شهر آفتاب دسترسی پیدا کرد در پیشهاد اول استفاده از نزدیک‌ترین […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

برای اینکه سفری آسان، ارزان و سریع برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر آفتاب داشته باشیم، می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد.

به نقل از فارس، اینکه چگونه با استفاده از حمل و نقل عمومی می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی  کتاب در شهر آفتاب دسترسی پیدا کرد در پیشهاد اول استفاده از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو در خط یک یعنی خط قرمز رنگ است.

البته تمام خطوط مترویی که با خط یک و سه تلاقی دارند هم می‌توانند مارا به ایستگاه شهر آفتاب برساننند.

ناگفته نماند ر ایستگاه مترو نعمت‌‌آباد در خط سه می‌توان با استفاده از پایانه تاکسی و اتوبوس به نمایشگاه کتاب دسترسی داشت.

پیشنهاد دوم این است که با استفاده از اتوبوس‌های تندرو و پایانه شرق (تهرانپارس، میدان رسالت، پایانه بیهقی، میدان راه‌آهن، پایانه خاوران، ترمینال جنوب، پایانه شاهد، میدان صنعت، میدان و پایانه آزادی و پایانه نعمت‌آباد به نمایشگاه بین‌المللی کتاب رسید.

پیشنهاد سوم نیز استفاده از تاکسی‌هایی است که به این منظور تدارک دیده شده‌اند که می‌توان با استفاده از ایستگاه  تاکسی‌های م یدان نوبنیاد، میدان رسالت، پایانه شرق (تهرانپارس)، پایانه خاوران، میدان صنعت، پایانه آزادی، میدان تجریش و پایانه نعمت‌آباد به نمایشگاه شهر آفتاب رفت.

خدمات ویژه مترو به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

تمهیدات اتوبوسرانی برای نمایشگاه کتاب

انتخاب شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان مدیر بخش خاورمیانه UTTP

فرهنگ ترافیک و طراحی خیابان ها سد راه توسعه LRT

پذیرش مسافر خط ۵ مترو تهران در روزهای جمعه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی