پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو7

چری تیگو7 در آستانه ورود به بازار

کراس اووری جدید به اسم چری تیگو7 این روزها هیاهوی زیادی به پا کرده و مدیران خودرو با نمایش آن در نمایشگاه خودرو تهران، از عرضه این محصول در بازار ایران خبر داد. شرکت مدیران خودرو بنا به گفته و عده مدیر عامل این شرکت ( آقای ژانگ گوبین) قصد دارد تا در چند ماه […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

کراس اووری جدید به اسم چری تیگو7 این روزها هیاهوی زیادی به پا کرده و مدیران خودرو با نمایش آن در نمایشگاه خودرو تهران، از عرضه این محصول در بازار ایران خبر داد.

شرکت مدیران خودرو بنا به گفته و عده مدیر عامل این شرکت ( آقای ژانگ گوبین) قصد دارد تا در چند ماه آینده موفق ترین و پر فروش ترین محصول چری را که معرفی کننده سبک جدید طراحی و مهندسی این شرکت می باشد را راهی بازار نماید.

چری تیگو7 موفق به کسب جایزه طراحی از کشور ژاپن شده و چری بیشترین  بهره را از تیم مهندسی اروپایی-آمریکایی خود در تولید این محصول برده و به همین دلیل چری تیگو7 در بازار پر رقابت چین توانسته عنوان یکی از موفق ترین خودروهای شاسی بلند را به خود اختصاص دهد و به فروش ماهانه بیش از 10000 دستگاه دست یابد.

چری تیگو7  از لیست بلند بالایی از تجهیزات ایمنی مانند انواع سیستم‌های پایداری و ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای در کنار امکانات رفاهی چون دوربین 360 و سقف پاناروما بهره می برد و احتمالا بر طبق گفته مسئولا‌ن‌ مدیران‌خودرو این محصول در محدوده قیمت 130 تا 140 میلیون تومان قرار خواهد گرفت.

فروش ویژه عید تا عید BYD S6

تحویل اولین محموله از خودروهای هاوال توسط عظیم خودرو

فروش اقساطی شاسی‌بلندهای کرمان موتور در طرح عید تا عید(اردیبهشت 96)

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در سال 96

کیفیت یا تنوع؟ مقایسه چانگان CS35 و ام وی ام X22

مراسم تحویل اولین سری MVM X22 به مشتریان مدیران خودرو

جشن پنجمین سالگرد باشگاه هواداران مدیران خودرو برگزار شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی