پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

برگزاری سومین کارگاه هم‌اندیشی مدیران ایساکو

سومین کارگاه هم اندیشی مدیران شرکت ایساکو در هتل اوین برگزار شد. در این کارگاه به نقش و جایگاه برنامه ریزی در دستیابی به اهداف شرکت پرداخته شد. در کارگاه اول جایگاه ایساکو در بازار خدمات و  کارگاه دوم عارضه یابی خدمت رسانی مورد بررسی قرار گرفته بود. شعاری با سه محور سید رضا حسینی، […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

سومین کارگاه هم اندیشی مدیران شرکت ایساکو در هتل اوین برگزار شد. در این کارگاه به نقش و جایگاه برنامه ریزی در دستیابی به اهداف شرکت پرداخته شد.

در کارگاه اول جایگاه ایساکو در بازار خدمات و  کارگاه دوم عارضه یابی خدمت رسانی مورد بررسی قرار گرفته بود.

شعاری با سه محور

سید رضا حسینی، مدیرعامل ایساکو با اعلام شعار سال 96 با عنوان ” رضایت مشتری،  بهره وری و انضباط مالی” در نظر دارد با برگزاری این کارگاه ها بزرگترین جهش را در عرصه ارایه خدمات پس از فروش  بنا نهد.

ایساکو 1400

مدیرعامل ایساکو با طرح “جهش ایساکو در 1400” گفت: جلب اعتماد مشتریان و ارتقا برند ایران خودرو، هوشمندی در فروش و شناسایی نیاز مشتریان  مقدمات این جهش است و دستاورد و نتایج آن را در سال 1400 شاهد خواهیم بود.

کار تیمی یک حرف نیست

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی شرط لازم رسیدن به اهداف است اما شک نکنید که اراده و میل انسانی، تعهد سازمانی برای اجرای زیر ساخت ها شرط کافی آن خواهد بود.  این دیدگاه قدیمی که کار تیمی جواب نمیدهد با فضای ذهنی من به عنوان مدیر مجموعه ای که فعالیت هایش باید منجر به رضایت شود _ رضایت پرسنل، نمایندگی و مردم _ سنخیتی ندارد. وقتی یک کار تیمی ثمربخش خواهد بود که مشارکت و فضای تعامل حکمفرما باشد. با ایمان داشتن به این دیدگاه شاهد تحقق اهداف عالیه گروه صنعتی ایران خودرو و ایساکو خواهیم بود.

هفت گروه،  هفت فکر

در ادامه ی این هم اندیشی، مدیران در 7 گروه،8 نفره به تبادل نظر و بررسی موضوعات مطرح شده می پردازند

هفت های ایساکو

انضباط مالی، مشتری مداری، خدمات مبدعانه، بهره وری، تضمین خدمت، شرکای تجاری و توزیع هوشمندانه هفت موضوع بررسی کارگروه ها ست.

سفر مدیرعامل ایساکو به سیستان و بلوچستان در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات

دستاوردهای قابل تقدیر شرکت ایساکو

کلینیک های تخصصی در نقاط فاقد تعمیرگاه مرکزی

بازدید سرزده مدیر عامل ایساکو از نمايندگي هاي استان گیلان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی