پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیکاب-فوتون-تونلند

فروش پیکاپ تونلند از هفته آینده آغاز می شود

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه نسل جدید پیکاپ تونلند این شركت از هفته آینده خبر داد. پیکاپ تونلند از سال 92 در سبد محصولات این شرکت قرار گرفته و پس از استقبال بالای خریداران، عرضه نسل جدید این محصول از سال گذشته برنامه‌ریزی شده است. پیکاپ تونلند بر اساس آخرین گزارش‌های شرکت بازرسی […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه نسل جدید پیکاپ تونلند این شركت از هفته آینده خبر داد. پیکاپ تونلند از سال 92 در سبد محصولات این شرکت قرار گرفته و پس از استقبال بالای خریداران، عرضه نسل جدید این محصول از سال گذشته برنامه‌ریزی شده است.

پیکاپ تونلند بر اساس آخرین گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است که با موتور 174 اسب بخاری و 2800 سی‌سی CUMMINS پرقدرت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور نیز به حساب می‌آید.

از مهم‌ترین تغییرات نسل جدید پیکاپ تونلند می‌توان به افزایش قدرت موتور نسبت به نمونه‌های قبلی، بهبود تزئینات داخلی نسبت به مدل قبلی که فضای داخلی آن را بهبود بخشیده و همچنین برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو 5 مجهز به فیلتر دوده DPF در راستای حفظ محیط زیست اشاره كرد.

پیکاپ تونلند محصولی4WD با امکان تغییر وضعیت به صورت برقی است که با برخورداری از شاسی مستقل و بدنه مستحکم و همچنین استفاده از برند BORGWARNER به عنوان بهترین برند در جعبه دنده کمکی(Transfer case) امکان عبور آسان و بدون دردسر از مناطق صعب‌العبور را به راننده می‌دهد.

این محصول از سیستم ترمز ABS+EBD برخوردار است و با وجود ابعاد آن با توجه به سیستم تعلیق بسیار نرم استفاده شده و جادار بودن و راحتی سرنشینان و همچنین اقتصادی بودن آن با توجه به سوخت دیزلی و کسب عنوان کم‌مصرف‌ترین پیکاپ حال حاضر کشور، می‌تواند یک گزینه مناسب به عنوان یک خودرو سواری و روزمره نیز مطرح باشد.

فضای بار مناسب برای حمل بار و امکان نصب کاربری‌های مختلف مانند پول‌رسان، امداد و نجات، آمبولانس، جنگل‌داری و خودرو پیش‌رو آتش‌نشانی، پیکاپ تونلند را به گزینه جذابی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها تبدیل کرده است.

شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ را بشناسید

تاریخ عرضه پژو 2008 از زبان مدیرعامل ایدرو

شرایط فروش ویژه نیمه شعبان محصولات ایران خودرو (اردیبهشت 96)

کدام وانت را بخریم؟ مقایسه وانت آریسان و وانت پراید

سهم 35 درصدی زامیاد از فروش خودروهای سبک تجاری کشور

آغاز شرایط فروش وانت کاپرا جدید

پیک آپ پارس خودرو،‌ جان سخت نیسان!

نگاهی به تندر۹۰ پیک‌آپ ، باکیفیت ترین پیک‌آپ شهری بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی