شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ را بشناسید

استفاده و به کارگیری نمایندگان منتخب شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو به عنوان نمایندگان مجاز ارایه خدمات به محصولات ایکاپ در فاز اول با ارزیابی و انتخاب تعداد معدود نمایندگی در تھران و چند شھر بزرگ و یک نمایندگی در مرکز ھر استان آغاز شده و در مراحل بعد با استانداردسازی و ارتقا و ارزیابی مجدد و انعقاد قرارداد ھمکاری، نھایی خواھد شد.

شرکت ایران‌ خودرو و پژو در تاریخ اول تیرماه 1395 قراردادی را امضا نموده‌اند که به موجب آن با تشکیل شرکت ھمکاری مشترک (JV) برای تولید و واردات و توزیع آخرین نسل محصولات پژو در ایران اقدام نمایند. اولین خودروھای تولیدی در سایت تھران در نیمه اول سال 1396 روانه بازار خواھد شد. استفاده و به کارگیری نمایندگان منتخب شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو به عنوان نمایندگان مجاز ارایه خدمات به محصولات ایکاپ در فاز اول با ارزیابی و انتخاب تعداد معدود نمایندگی در تھران و چند شھر بزرگ و یک نمایندگی در مرکز ھر استان آغاز شده و در مراحل بعد با استانداردسازی و ارتقا و ارزیابی مجدد و انعقاد قرارداد ھمکاری، نھایی خواھد شد.

ھمکاری نمایندگی در سطوح 1 ،2 و 3 به شرح زیر تعریف شده است:

نمایندگی سطح 1 :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام کلیه خدمات گارانتی و وارانتی

· انجام خدمات سرویس سریع

نمایندگی سطح 2 :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام خدمات سرویس سریع

نمایندگی سطح 3 :

فقط ثبت نام خودرو

گزارش خودرو

ھمچنین با افزایش تولید، توسعه ی متناسب شبکه با افزایش تعداد نمایندگی ھا و از طریق ارزیابی قابلیت ھا و تحلیل نتایج حاصله خواھد بود و نمایندگی ھای دارای شرایط ھمکاری به شبکه موجود ملحق خواھند شد جھت ارایه سرویس متناسب با کیفیت و سطح تکنولوژی محصول و ایجاد رضایتمندی برای مشتریان، نیاز به نیروی انسانی ماھر و دوره دیده، تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد، فضای مناسب جھت نمایش خودرو و … در نمایندگی است.

ھر نمایندگی که شرایط اولیه سطح 1 و 2 ھمکاری در زمان ارزیابی را احراز نماید و پس از پیاده سازی استانداردھا تحت نظارت کارشناسان شرکت ايران خودرو، به شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ خواھد پیوست. ارزیابی عملکرد در دوره ھای زمانی مشخص تکرار و بر اساس نتایج حاصله در سطح ھمکاری تجدید نظر خواھد شد.

برخی از موارد این ارزیابی ھا به شرح ذیل می باشد:

· پیاده سازی آخرین نمای استاندارد ایران خودرو

· نصب لوگوی پژو در نواحی تعیین شده

· استقرار سیستم یکپارچه خدمات و بازرگانی ایساکو

· تخصیص بخشی از فضای نمایشگاه به برند پژو

· تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد مانند اتاق رنگ، جک شاسی کش

· نیروی انسانی دوره دیده و ماھر

· تضمین سپاري به ايران خودرو و ايساكو مطابق ضوابط

برای رسیدن به بالاترین درجه از رضایت مشتریان، کلیه فعالیت ھا در فروش و خدمات پس از فروش مطابقِ استانداردھای ابلاغي خواھد بود.

تاریخ عرضه پژو 2008 از زبان مدیرعامل ایدرو

توليد پژو ٢٠٠٨ در سالن شماره يك ايران خودرو در حال انجام است

عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا به پژو 3008 رسید

قیمت احتمالی پژو 2008 مشخص شد

پژو 2008 در چهار رنگ تولید می شود.

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ

تعمیرگاه تخصصی بهنام چری داتیس MVM x22 آمیکو

جک کرمان موتور

نظر شما !!