پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت زامیاد

سهم 35 درصدی زامیاد از فروش خودروهای سبک تجاری کشور

مدیر عامل شرکت زامیاد از کسب سهم ۳۵ درصدی این شرکت از فروش خودروهای سبک تجاری کشور خبر داد. به گزارش سایپا نیوز؛فریدون حمیدی با اشاره به روند رو به رشد تولید شرکت زامیاد در سال گذشته تاکید کرد: در شرایطی که در اغلب ماه های سال ۹۵ روند رو به رشدی در تولید داشتیم، […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

مدیر عامل شرکت زامیاد از کسب سهم ۳۵ درصدی این شرکت از فروش خودروهای سبک تجاری کشور خبر داد.

به گزارش سایپا نیوز؛فریدون حمیدی با اشاره به روند رو به رشد تولید شرکت زامیاد در سال گذشته تاکید کرد: در شرایطی که در اغلب ماه های سال ۹۵ روند رو به رشدی در تولید داشتیم، توانستیم رشد ۲۳ درصدی تولید را نسبت به سال پیشین به ثبت برسانیم. ضمن اینکه برنامه ریزی ما بر اساس افزایش تولید در تمامی رده های محصولات در سال جاری انجام شده است.

حمیدی در ادامه، افزایش و ارتقاء کیفیت محصولات زامیاد همپای رشد تیراژ تولید را ماموریتی مهم برای این شرکت ذکر کرد و یاد آور شد: این شرکت با تولید مجدد محصولات اروپایی و پیاده سازی سیستم های نوین کیفی و حضور کارشناسان متخصص قصد دارد در سال جاری، کیفیت محصولات خود را نیز ارتقاء چشمگیری دهد.

مدیر عامل زامیاد به ارتقاء روز افزون اهمیت مشتری مداری در تداوم عملکرد یک شرکت خودروساز و حفظ و افزایش سهم بازار رقابتی نیز اشاره و تاکید کرد: این شرکت روند رو به رشد بهبود کیفیت محصولات تولیدی را به عنوان یک هدف استراتژیک در برنامه های کلان خود تدوین نموده که افزایش کیفیت خودروهای این شرکت، بیانگر این موضوع است.

گفتنی است، شرکت زامیاد در سال گذشته با آغاز مجدد همکاری خود با شرکت ایویکو ایتالیا بعد از پنج سال، قصد دارد در سال جاری روند تولید محصولات این برند را در تمامی رده های کامیون، اتوبوس، مینی بوس و… افزایش دهد.

 

سیتروئن پس از 39 سال با سایپا برگشت

70 درصد سهم صادرات خودرو در چنگ سایپا

یکه تازی سایپا در بورس

خدمات رسانی تعمیرگاه های مرکزی سایپا در روزهای جمعه

کدام وانت را بخریم؟ مقایسه وانت آریسان و وانت پراید

آغاز شرایط فروش وانت کاپرا جدید

پیک آپ پارس خودرو،‌ جان سخت نیسان!

نگاهی به تندر۹۰ پیک‌آپ ، باکیفیت ترین پیک‌آپ شهری بازار ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی