پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن-سایپا

سیتروئن پس از 39 سال با سایپا برگشت

با حضور مدیران ارشد سایپا و سیتروئن و انجام مذاکرات نهایی، تابلو سردر شرکت سایپا کاشان به سایپا سیتروئن تبدیل شد و شرکت سایپا سیتروئن فعالیتش را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد. به نقل از ایسنا، ژان کریستف کمارد قائم مقام منطقه خاور میانه و آفریقا و عضو هیات مدیره  PSAو جمعی از […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

با حضور مدیران ارشد سایپا و سیتروئن و انجام مذاکرات نهایی، تابلو سردر شرکت سایپا کاشان به سایپا سیتروئن تبدیل شد و شرکت سایپا سیتروئن فعالیتش را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.

به نقل از ایسنا، ژان کریستف کمارد قائم مقام منطقه خاور میانه و آفریقا و عضو هیات مدیره  PSAو جمعی از مدیران ارشد سیتروئن، ضمن حضور در شرکت سایپا، با دکتر مهدی جمالی، مدیرعامل و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا نشستی برگزار و در خصوص ادامه همکاری ها مذاکره کردند.

در این نشست، دو طرف بر ادامه همکاری با سرعت بیشتر در جهت راه اندازی خطوط تولید خودرو مشترک و عرضه سریع محصول به بازار در سایپا کاشان اتفاق نظر داشتند.

بر اساس این گزارش با حضور مدیران ارشد دو شرکت سیتروئن و سایپا، شرکت سایپا سیتروئن در ایران به صورت رسمی ثبت و به صورت عملیاتی فعالیت خود را آغاز کرد.

سیتروئن-سایپا

علاوه بر این تمامی قراردادهای مورد نیاز جوینت ونچر به امضای دو طرف رسید و اعضای هیات مدیره شرکت سایپا سیتروئن مشخص و معرفی شدند.

گفتنی است قرارداد جوینت ونچر بین دو شرکت سایپا و سیتروئن در پسا برجام منعقد شد و روند همکاری از آن زمان آغاز شده و خوشبختانه با انجام مذاکرات متعدد همکاری مجدد بین این دو شرکت آغاز شده است و بر همین اساس خودروهای جدید گروه سایپاسیتروئن در سال آینده در خطوط تولید شرکت سایپا کاشان تولید و وارد بازار های داخلی و بین المللی خواهد شد.

شایان ذکر است شرکت سیتروئن پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گونه همکاری به صورت سرمایه گذاری مشترک در تمامی زنجیره ارزش افزوده از جمله تولید در ایران نداشته و برای اولین بار پس از 39 سال مجددا از طریق جوینت ونچر با سایپا شروع به همکاری کرده است.

سهم 35 درصدی زامیاد از فروش خودروهای سبک تجاری کشور

کدام وانت را بخریم؟ مقایسه وانت آریسان و وانت پراید

یکه تازی سایپا در بورس

جزییات شرایط فروش سراتو 2000 آپشنال

پارس خودرو مجددا ارزش یاب رنو در ایران شد

آغاز بهره برداری از شرکت لنت پارسیان پیشرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی