پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای هیبریدی-پریوس-کمری

انطباق خودروهای هیبریدی بازار با استانداردها

معاون سازمان ملی استاندارد ایران در مورد بازرسی و کنترل خودروهای وارداتی گفت: بر کیفیت و استاندارد تمام خودروهای وارداتی از جمله خودروهای هیبریدی نظارت کامل داریم. جهانبخش سنجابی گفت: تمام خودروهای وارداتی از جمله هیبریدی هاییی که اخیرا واردات آن در بازار خودرو زیاد صورت می گیرد، تحت کنترل سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد. […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

معاون سازمان ملی استاندارد ایران در مورد بازرسی و کنترل خودروهای وارداتی گفت: بر کیفیت و استاندارد تمام خودروهای وارداتی از جمله خودروهای هیبریدی نظارت کامل داریم.

جهانبخش سنجابی گفت: تمام خودروهای وارداتی از جمله هیبریدی هاییی که اخیرا واردات آن در بازار خودرو زیاد صورت می گیرد، تحت کنترل سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد.

معاون ارزیابی و کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تمام خودروهای تولیدی داخل و وارداتی موظف به رعایت استانداردهای 52 گانه خودرو هستند و بازرسان سازمان نیز، نظارت کامل بر تولید و واردات این خودرو دارند.

وی در مورد استاندارد خودروهای هیبریدی تولیدی و وارداتی گفت: تمام خودروهای هیبریدی که در حال حاضر در بازار خودرو ایران شماره گذاری می شوند مورد تایید سازمان ملی استاندارد بوده و کیفیت و استاندارد لازم را از این سازمان اخذ کرده اند.

سنجابی با اشاره به استانداردهای 52 گانه خودرو گفت: این استانداردها موارد متعدد از جمله ایمنی، سوخت، تجهیزات و امکانات، راحتی، تست تصادف و غیره را شامل می شود و می توان گفت خودروهایی که این استانداردها را پاس کنند، هیچ مشکلی کیفی و استانداردی ندارند.

وی ادامه داد: این استانداردها تا پایان سال 97 به تدریج اضافه و منطبق با استانداردهای روز اروپا خواهند شد و تمام شرکتهای تولید کننده و واردکننده خودرو موظف به اجرای آن هستند.

لکسوس RX پس از چند سال غیبت، با دستی پر به ایران برگشت

محکومیت خودروهای پاک به پرداخت هزینه طرح ترافیک

سیاست‌های متناقض در قبال خودروهای هیبرید

جزییات شرایط ویژه ورود خودروهای هیبریدی به طرح ترافیک

آزمایش فنی تویوتا پریوس، سامورایی کم مصرف

آسمان آبی با کیا اپتیما هیبرید

تویوتا پریوس با آلایندگی صفر به داد آلودگی هوا می رسد

تست فنی تویوتا کمری هیبرید

سوناتا هیبرید در لیست محصولات آسان موتور+شرایط فروش

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی