پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن C4

سیتروئن C4 تابستان به بازار می‌آید

پس از امضاء قرارداد میان سیروئن و سایپا، اولین محصول این قرارداد مشترک سیتروئن C4 است که در تابستان سال جاری وارد بازار خواهد شد. به نقل از عصرایران، اولین خودرویی که از سوی شرکت سیتروئن در بازار ایران عرضه می‌شود آخرین نسل از سیتروئن C4 است که در تابستان سال جاری وارد بازار خواهد شد. و […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۴ خرداد ۱۳۹۶

پس از امضاء قرارداد میان سیروئن و سایپا، اولین محصول این قرارداد مشترک سیتروئن C4 است که در تابستان سال جاری وارد بازار خواهد شد.

به نقل از عصرایران، اولین خودرویی که از سوی شرکت سیتروئن در بازار ایران عرضه می‌شود آخرین نسل از سیتروئن C4 است که در تابستان سال جاری وارد بازار خواهد شد. و  پیش بینی می شود محصول دوم  این قرارداد مشترک یعنی سیتروئن C3 نیز در اوایل سال 2018 میلادی روانه شود.

سیتروئن C4

سیتروئن C4 چه خودرویی است؟

سیتروئن C4 در کلاس خودروهای سدان قرار می‌گیرد، از طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره می‌برد و به پیشرانه‌ی قدرتمندی مجهز شده است؛ پیشرانه‌ی توربویی به حجم ۱۶۰۰ سی‌سی که قادر به تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور است.

سیتروئن C4

این خودرو به تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی نیز مجهز شده است. از بین تجهیزات ایمنی  C4 می‌توان به ترمز ضد قفل ABS، کنترل کشش، ترمز اضطراری EBA، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP و کروز کنترل اشاره کرد، ضمن آنکه چهار کیسه‌ی هوا برای سرنشین‌های جلو و بخش جانبی خودرو در نظر گرفته شده است.

قرارداد با رنو نهایی شد/قرارداد سایپا و سیتروئن در مرحله اجرایی

سیتروئن اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان را واریز کرد

چهره متفاوت بازار خودرو در سال ۹۶

عنوان واحد صنعتی سبز کشور برای سایپا کاشان

رونمائی از سیتروئن C4 در نمایشگاه خودرو تهران

شرایط فروش نقد، اقساط و لیزینگ محصولات سایپا اعلام شد

مصاحبه اختصاصی جوان خودرو با مدیر پروژه کیا سراتو آپشنال سایپا

سیتروئن پس از 39 سال با سایپا برگشت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی