پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا

مشتریان تویوتا پریوس آسوده باشند، خریداران CHR منتظر

هادی سرهنگی، معاون مدیر عامل در بخش خدمات پس از فروش ایرتویا، در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران گفت: در سال ٢٠١٦ میلادی این شرکت جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان تویوتا را برای هفتمین سال پیاپی از آن خود کرده است. وی با اشاره به اینکه ایرتویا اول به فکر خدمات پس از فروش است […]

javankhodro
سه شنبه - ۹ خرداد ۱۳۹۶

هادی سرهنگی، معاون مدیر عامل در بخش خدمات پس از فروش ایرتویا، در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران گفت: در سال ٢٠١٦ میلادی این شرکت جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان تویوتا را برای هفتمین سال پیاپی از آن خود کرده است. وی با اشاره به اینکه ایرتویا اول به فکر خدمات پس از فروش است و بعد به فروش فکر می کند گفت: دوام خودروهای تولید تویوتا و لکسوس بسیار بالاست و میزان مراجعه آن به تعمیرگاه کمتر از سایر برندهاست.

وی افزود: 2 سال قبل از ورود پریوس به ایران، آموزش های تخصصی جهت تعمیرات و سرویس های آن آغاز شده و در حال حاضر تمامی نمایندگان خدمات پس از فروش ما می توانند تخصصی ترین سرویس های مربوط به خودروهای هیبریدی را ارائه دهند. گارانتی کامل 2 ساله یا 40 هزار کیلومتری تویوتا پریوس برای تمامی سرویس های ادواری تعریف شده و مشتری هیچ هزینه ای برای دریافت خدمات پرداخت نمی کند. همچنین گارانتی 7 ساله باطری پریوس ضریب اطمینان بالایی به خریداران می دهد.

سرهنگی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون افزایش قیمت قطعات یدکی در چند ماه اخیر گفت: ایرتویا برخلاف شرکت ها دیگر ، به دلیل تغییر در منابع تامین قطعات توانسته 13 تا 15 درصد کاهش قیمت نیز داشته باشد. در تمامی گروه های خودرویی تویوتا و لکسوس حدود 88% از کلیه قطعات در انبارها موجود است و اگر قطعه ای کم مصرف موجود نباشد سریعا تامین می شود.

تویوتا

فرزاد صالحی مدیر بازاریابی ایرتویا در مورد میزان استقبال مردم از خودروهای هیبریدی در سایر شهرها گفت: برگزاری تست درایوهای هماهنگ در تمامی شهرستانها در دستور کار ایرتویا بوده و نمایندگان و مردم شهرستان نیز کاملا با خودروها هیبریدی آشنا هستند. وی با اشاره به اینکه هوای اصفهان، شیراز و اهواز از لحاظ آلودگی کم از تهران ندارند افزود: طبیعتا خریداران خودروهای پاک یک قشر خاص هستند که بسیاری از آنها علاقه مندند در کاهش آلودگی هوای شهرشان مشارکت داشته باشند. همچنین ما در شهرستانها کمبود ظرفیت و تخصص برای ارائه خدمات به این گونه خودروها نداریم و شبکه نمایندگان کاملا آموزش دیده اند.

سرهنگی خاطر نشان کرد که در بخش تعامل صنعت با دانشگاه ها، توافقهایی با دانشگاه خواجه نصیر پیرامون جذب مقالات دانشجویی و تحقیقات خودروهای پاک از طریق ایجاد دبیرخانه صورت گرفته و به زودی برنامه های آتی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص بهره برداری از طرح نصب نانوتگ یا همان هولوگرام های ویژه روی قطعات اصلی و شرکتی اعلام کرد که حدود 2 ماه آینده این طرح به بهره برداری می رسد و قطعاتی که دارای این هولوگرام  باشند، مشمول 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر گارانتی خواهند شد.

از تویوتا CHR و لکسوس RX200 چه خبر؟

فرزاد صالحی در خصوص زمان عرضه CHR به بازار گفت : این خودرو حدودا مرداد ماه و در دو مدل هیبریدی و معمولی و همچنین تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل و با قیمت زیر 200 میلیون عرضه خواهد شد.

همچنین در مورد لکسوس RX200t گفت: اختلاف قیمت آن با لکسوس NX200t حدود 100 میلیون خواهد بود و اعلام عدد 425 میلیون تومان شایعه ای بیش نیست. مردم هوشیار باشند که شرکت های متفرقه از این فرصت سوئاستفاده نکنند و فقط از ایرتویا استعلام بگیرند.

پس از نشست خبری ، خبرنگاران از محوطه آموزش خودروهای هیبریدی و همچنین آموزش موتور و گیرباکس بازدید کردند و سپس به سمت تعمیرگاه مرکزی رفتند. در بخش تعمیرگاه مرکزی سیستم های پیشرفته اسکن کل خودرو جهت معاینه فنی ، بخش صافکاری و نقاشی نوین و بخش های سرویس های ادواری به خبرنگاران نشان داده شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

پیش ثبت نام تویوتا C-HR در ایران؛ همزمان با بازارهای جهانی

تویوتا auris و تویوتا C-Hr دو تازه وارد در غرفه ایرتویا

آزمایش فنی تویوتا پریوس، سامورایی کم مصرف

آغاز ثبت نام تست درایو عمومی تویوتا پریوس + شرایط

مدل جدید تویوتا پرادو به بازار می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی